• 瀏覽: 3,125
  • 回覆: 54
第五波疫情來勢洶洶,大大超出了特區抗疫防疫的能力,中央派遣醫護來港支援救治病人,有效充實本港醫療系統的救治能力,遏制傳播,控制疫情。
在多個省市疫情反覆之際,中央選派抽調大量醫療精幹力量,特別是廣東近日疫情反彈,仍派出醫護精英竭盡全力支援香港,充分體現中央支援香港戰勝疫情的堅定信念與對香港同胞的深情厚誼。
全國政協副主席、國務院港澳辦主任夏寶龍16日在深圳主持召開支援香港抗疫工作第九次協調會時指出,香港當前疫情形勢依然複雜嚴峻,援港抗疫工作面臨的任務還很艱巨。要排除風險、穩紮穩打,把中央對香港同胞的關心關愛落到實處,全力維護香港社會大局穩定。要圍繞「三減三重一優先」的工作重點有序鋪排下一階段工作,特別是發揮好援港醫療隊的作用、提高方艙醫院等隔離檢疫設施使用率、加快中央援港物資發放節奏和發揮中醫藥的作用。
中央兩個月來連番推出援港舉措,同時派出了國家衞健委專家組組長梁萬年等國家級別的流行病學專家,全面指導協助香港抗疫,在掌握香港疫情客觀情況的基礎上,為香港制定精準科學的抗疫方略,精細制定了階段性目標。國家專家組的科學方案,使特區找準了抗疫防疫的落墨點與方向。中央的堅定支援為香港抗疫防疫送來了及時雨,更為香港的抗疫防疫指明了目標清晰的方向,指出了切實可行的科學方法。
內地醫護甘願離家別子,臨危受命「逆行」馳援香港,以協助穩控疫情為唯一目的。抵港之後,他們旋即進入戰時狀態,全力救治病人,向「三減三重一優先」目標邁進。醫管局表示,內地醫護採取閉環式管理,經專車直接由酒店送到社區治療設施後,直接進入治療區內連續工作約4小時,其間不會轉換工作崗位、飲食或休息,又與香港醫療團隊一樣,每天24小時輪班當值。醫管局不用向內地援港醫療隊成員支付薪酬,體現出中央對香港的無比支持。內地醫護不辭勞苦、投入奉獻,精神值得香港市民尊重和欣賞。香港是祖國大家庭的重要成員,同舟共濟,血濃於水。有了祖國強力後盾,就沒有香港不能克服的困難,也沒有不能戰勝的魔障。只要上下齊心,眾志成城,香港定能早日走出疫境。
在第五波疫情嚴峻的關鍵時刻,香港有個別人士不懷好意地抹黑內地援港醫護,企圖干擾內地醫護支持抗疫,漠視港人生命與福祉,透過「軟對抗」拖慢抗疫進度,這是損民利益、與民為敵。但這些旁枝末節的雜音,並不會影響兩地醫護精誠團結抗疫的大局。正如醫管局行政總裁高拔陞說,兩地醫護在工作上的溝通「一看就明白」,更堅定了大眾對兩地醫護合作共抗疫情的信心。

反對新聞台為錯誤道歉


記協陳朗晟又火上澆油

香港疫情嚴重,醫護人員短缺,內地375名醫護到港援助,呢啲對於患者、醫護同全港都係好消息。但16號嘅疫情記者會上,Now新聞記者卻提出「點樣投訴內地援港醫護」嘅問題,此舉觸發眾怒,好多香港市民、媒體喺社交平臺上表示難以置信。前特首梁振英喺Facebook批評有關提問「腦有問題定係心術不正?」,《大公報》亦專門做咗報導,指呢個記者行為有故意煽動內地同香港醫護行業矛盾嘅嫌疑。隔日,Now新聞台為呢個記者嘅提問引起市民關注同不滿道歉,表示「感謝中央同內地嘅無私援助」,呢個風波先至算漸趨止息。無諗到係非曲直如此分明嘅一件事,香港記協又跳出嚟高唱反調,記協主席陳朗昇發表咗諸如「就Now新聞台發出道歉聲明表示遺憾」、「香港已經變咗樣」等言論,意圖挑起社會矛盾。陳朗昇主席,我哋不知你有乜嘢好遺憾,遺憾NOW新聞聽見市民呼聲、發現錯誤而道歉?你眼裡嘅「香港變咗樣」,係變得不再允許「黃絲」「黑記」顛倒黑白咩?
開門見山咁講,香港記協早已淪為反中亂港組織!2019年,香港記協勾結外部勢力為BBC造謠新疆嘅影片頒獎;連續刊發年報抹黑港區政府同國安法「扼殺自由」;盲撐暴徒「記者」,反斥員警「濫用」武力;縱容「童記」身處暴亂現場;《大公報》、《環球時報》記者遭暴徒圍攻,記協對維護同行業權益無所作為,反為暴徒開脫。記協諸多惡行,罄竹難書,佢嘅多屆「業務骨幹」均係「黃絲」,認為「香港已經變咗樣」嘅現任主席陳朗昇極度仇警,當年聯合六名記者賴死員警記者會唔離場,可謂係暴亂現場常客,抹黑國安法老手,唯恐香港不亂!呢次事件,陳朗昇為Now新聞道歉「表示遺憾」,並狡辯「記者只係基於公眾利益提出合理問題」。拜託,唔好揣著明白裝糊塗羅?如果記者真係為「公眾利益」考慮、為市民發聲,我哋自然會理解呢份好意,但你無睇倒大家對「點樣投訴內地醫護」嘅問題罵聲一片?煽動矛盾,製造對立,道歉就係必須!內地醫護拋家舍業支援香港抗疫,我哋市民從未諗過喺別人好心過來排憂解難之際,畀人兜頭潑一盆冷水,「點樣投訴」亦從來唔係我哋關心嘅「公眾利益」,香港記協代表唔倒媒體業界,黃絲黑記更代表唔倒我哋香港市民!
香港亦確實變咗,變得更能睇清反中亂港分子嘅真面目喇,變得更加痛恨禍亂香港嘅惡行喇,疫情之下,我哋亦變得更能感受香港同內地嘅血脈之情。香港第五波疫情以來,中央從物資到人員,從大處到小事,都畀咗香港源源不斷嘅幫助。但即使大家都已經睇到醫療系統處於崩潰狀態嘅現實,內地醫護援港依舊面對各種質疑、阻礙嘅聲音:佢哋有資質嗎?睇得明病歷嗎?懂英文嗎?會用粵語溝通嗎?……提出呢啲疑問嘅人,不管係因為無知而低估咗中央選調醫護人員時嘅謹慎,定係故意歪曲低估咗內地醫護嘅專業水準,都請你哋諗下一個事例:中央瞭解香港市民鍾愛生鮮,短時間內開通多個線路保障生鮮運輸。見微知著啊,喺保障餐桌上都能考慮到細處,派遣醫護人員只會更加周全嚴格,呢啲援港醫護唔單止係業務骨幹,英語、粵語溝通均無障礙,原本佢哋可以喺內地同家人孩子時常團聚,但佢哋視香港為同胞,救同胞于水火,逆行而來義不容辭!而你哋亂港分子,無良媒體,呢種情形之下,竟然仲喺度到處質疑抹黑內地醫護,工作未開展,先準備好點樣畀佢哋孭鍋,我絲毫唔覺得呢啲係為咗「市民利益」,呢種待客之道,只令我深以為恥!
抗疫如打仗,唯有萬眾一心,凝聚一切可以凝聚嘅力量先至會取得勝利。當前香港抗疫工作嘅重點係減少感染、重症同死亡。內地醫護到港援助,迅速喺亞博館展開工作,兩地醫護分工無分你我,各自發揮所長通力合作。醫護人員喺抗疫一線辛苦工作,我哋市民除咗做好自身防護,仲要提高辨識力,勿信仇恨對立言論同謠言。相信香港同內地並肩作戰,香港一定可以早日平安!



[ 本帖最後由 9個消失了主題 於 2022-3-20 02:33 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]