• 瀏覽: 10,394
  • 回覆: 101
  • 分享: 2
Chesnot via Getty ImagesFacebook 在 2021 年時為了將公司的重心轉向虛擬實境與元宇宙,進行了大規模的整頓,不僅將公司名改為了 Meta,Oculus 品牌也退役,由 Meta 直接取代。這整個過程都顯示出了 Meta 的決心與雄心,但並不表示事情由起步開始便能一帆風順 —— 在第四季財報中,Meta 揭露了 VR 部門的財務表現,不僅未能接近盈利,相反地還虧掉了 100 億美元。對此,Zuckerberg 表示完整的元宇宙願景離實現還有一段距離,而雖然 Meta 的方向明確,但具體的路線卻仍不清晰,還在摸石子過河的階段。Zuckerberg 並表示,該公司計畫推出一款新的「高端」VR 頭戴裝置,以及行動版的 Horizon VR 體驗。MetaVR 畢竟是新東西,會虧損並不太讓人意外,但與此同時 Facebook 其他的面向也都表現平平,就比較讓人擔心了。其日活躍用戶數(DAU)由第三季的 19.3 億人微微下滑到了 19.29 億人,雖然數量極小,但卻是數年來首度減少。對此,Zuckerberg 點名抖音為直接的原因,而 Facebook 正以同樣

元宇宙又搞虛擬貨幣騙人

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/meta-的虛擬實境部門在-2021-年共虧掉了-100-050038871.html



VR好壞眼, 玩耐咗個頭係勁暈, 好難普及.


元宇宙?同bitcoin一樣昆人


咁少錢,對META嚟講,應該好似賺返晒


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
根本係騙局


做假數落自己袋,搞虛擬實境駛鬼咁多錢,判比中國做一億可能都得。


唔緊要,係元宇宙裏面篤翻200億就得


引用:
原帖由 s-chris 於 2022-2-4 08:12 PM 發表
咁少錢,對META嚟講,應該好似賺返晒
100億對FB來講係好少錢. 不過賺唔賺得返就好難講.
FB股價由9月高位382美元, 然後就反覆下趺.
即使FB響10月宣報進入元宇宙並改名META, 股價都冇起色.
直到而家, 跌到而家得返237美元. 佢既股票表現,
已經反映左世人對FB既賺錢能力幾有『信心』



[隱藏]
美畜科技騙子


meta一晚跌咗25%, 市值無咗成2000億,又如何?


科技創新從來冇話必賺,投資嗰啲冇問題咪得囉,


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
幾諷刺,而家炒元宇宙好勁,元祖果個反而蝕咁多.


[隱藏]
假如成功,可以無中生賣錢,好賺過聯儲局,可惜現實係目前未有相應科技配合。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]