• 瀏覽: 8,843
  • 回覆: 93
  • 分享: 4
+3
無綫電視前員工涉嫌在連登上煽惑他人破壞港鐵閉路電視、美心麵包店及無綫發射站,他否認3項煽惑他人刑事毀壞罪,案件今天於觀塘裁判法院開審。被告在錄影會面中供稱,自己在2015年開始追星,並在Line結識朋友,連登帳戶有時會與對方共享以發宣傳明星的帖文。而提到要「火攻」發射站的涉案帖文,他稱不肯定是否由自己貼出,但認為平台上的討論「不嬲都係講吓笑,唔會認真」,亦不知會否造成唆擺他人犯罪,「發射站有保安,啲人應該唔會走上山。」
            
現時已離任警隊的時任警員劉百龍供稱,拘捕被告當天從天水圍一路跟蹤他至將軍澳,當時被告正等候接駁返公司的巴士。他遇查問時表現反抗,揮動身體及以粗口指罵,之後嘗試以手指按熄手提電話的螢光幕。劉警告後宣布拘捕,被告在警誡下承認「簡兒老公」、「X黑警全家」及「黑警死全家X」均是自己的連登帳戶。

庭上播放被告與劉的錄影會面片段,期間透露帖文內容包括燒毀港鐵閉路電視、狙擊無綫、「火攻」其發射站及「大裝修」美心。其中亦有討論該如何行事及達到的預期效果,例如「鋪咗一層膠膜就搞掂」,及在藝人出席活動時大叫口號,令活動被腰斬,從而使無綫的收入大幅減少。被問到這些帖文是否全部皆由被告發出,他稱不確定,但不排除有此可能性。案件明日續審。

被告張建華(26歲,報稱技術員)分別被控在2019年8月9日、11月14日和11月19日,非法煽惑其他不知名人士,無合法辯解而摧毀或損壞港鐵公司的閉路電視;美心的麵包店、商店、餐廳或業務,及無線電視的發射站。



「平台討論係都講笑唔會認真」「X黑警全家」及「黑警死全家X」均是自己的連登帳戶。

真有趣!!!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1802269/即時-港聞-無綫前員工否認煽惑他人刑毀港鐵等公司-辯稱-平台討論係都講笑唔會認真



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
坐監唔係講笑!


黃畜邏輯, 笑L到你氣咳.


奸邪妖獸敢做不敢認。


[隱藏]
引用:
原帖由 冷漠的香港人 於 2022-1-25 06:43 PM 發表
坐監唔係講笑!
入去坐監慢慢講笑



講笑?當時真係日日有曱甴出嚟打爛港鐵,美心,360 喎,點樣講笑?


咩講笑呀!手足有考慮過你意見架,不過難度太高無做到。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃甴在網絡上夠膽做衰嘢,在庭上就A字膊唔認


[隱藏]
咁佢認為怎樣才算講真呢,香港真係有好多人唔識分佢係講真定講笑㗎,若果唔係,點會有咁多手足響應網上呼籲出嚟搞事吖,佢有無喺平台發表意見嘅時候表明自己係講笑呀

手足聽到佢呢番說話有無覺得自己之前響應號召出嚟做嘢係好戇鳩呢

[ 本帖最後由 ansonkpl 於 2022-1-25 06:58 PM 編輯 ]



以假髮狗的智商, 真係會相信佢講笑喎. 沉小氓就係代表.


講笑?
你叫當日出嚟裝修嗰班手足,情何以堪



講笑講到周圍掟汽油彈, 火燒店舖銀行.


真係on 9


[隱藏]
黃絲曱甴的而且確真係冇腦😂


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]