• 瀏覽: 1,395
  • 回覆: 11
  • 分享: 1
加拿大郵差加拉格爾(Corey Gallagher),近期因自備N95口罩上班、拒絕主管更換成郵政公司提供的布口罩,結果遭停職。


根據《衛報》報道指,加拉格爾原本是加拿大郵政公司(Canada Post)的郵差,先前因疫情而短暫停職。復工之時,他考量妻子有免疫較低問題,加上孩子年紀太小不能接種疫苗,所以他自備保護力更好的N95口罩上班。
沒想到他第一天返回工作崗位時,主管即要求他除下正配戴的N95口罩,更換成公司提供的布口罩或是一般外科口罩。當時加拉格爾還以為主管只是開玩笑,拒絕了主管的要求後,繼續當天整理郵件的工作。
沒想到在整理過程中,加拉格爾遭到多名主管勸說,每一位都是要求他除下N95口罩,而找他的主管職務更是愈來愈高,但最終加拉格爾都沒有妥協。到了翌日,加拉格爾繼續配戴N95口罩回郵局上班時,即以拒絕配戴公司提供的口罩為由,遭趕回家強制停職休假。




加拿大有冇九兩菜??明明前個星期先有抗疫主帥出來呼籲巿改帶n95或kn95去抵擋Omicron , 怎知公務員一帶就被停職,玩嘢咩

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1801766/即時-國際-加拿大郵差拒戴公司布口罩-自備N95上班慘遭停職



看看被西批評冇民主的香港,
美國勇帶鴨咀口罩又得,
下次帶銅布口罩加多個外科口科都得
串9林鄭唔帶口罩都仲得


呢D先叫自由呀加拿大那些根本係假自由



支持主管要佢停職嘅決定。


呢啲先係法治



公司個布口罩係咪特首派嗰隻銅芯啊?

係就真係正過 N95 好多,戴隻 cheap 啲既抵佢停職



[隱藏]
佢地無香港勞工法例
直情是帶N95
只是無嚴格管制標準口罩
文職工作地方又點
有人要拿例出來做
N95工業口罩



香港公立醫院都係咁


拒絕郵政公司提供的布口罩.......


引用:
原帖由 zacoo11 於 2022-1-24 08:01 PM 發表
香港公立醫院都係咁
帶比外科更高規的N95唔得咩?? 會被停職嗎?



停職都係民主自由


[隱藏]
疫情令好多嘢露出原形。


哈哈哈笑料


我懷疑,男事主帶緊的係中國製造的kn95, 唔係3m的qn95, 所以才炒q佢


政治問題!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]