• 瀏覽: 5,460
  • 回覆: 8
+5
你咁唔鍾意咪L食囉,公屋L扮上菜。
定係王詩不食美心?

https://www.inmediahk.net/node/政經/逸葵樓居民稱美心飯盒「成篤嘢咁」:有得揀梗係唔想食


【獨媒報導】政府傍晚宣佈圍封葵涌邨逸葵樓5日,全幢2,700名居民禁足,每天須進行病毒檢測,政府為居民提供每日早午晚三餐。圍封的第一晚,當局向居民派發美心集團飯盒,惟有居民向《獨媒》指直至晚上9時多才獲派飯盒,並無得選擇飯盒款式,更形容獲派的茄子炆雞飯「成篤嘢咁」,無奈慨嘆:「有得揀梗係唔想食美心。」
居民:有得揀梗係唔想食美心
居住在逸葵樓高層的Sam向獨媒記者談及首晚禁足安排,他指職員由晚上8時開始派飯,由高層開始派起,但他直至晚上9時多才獲得飯盒。他直言:「佢話8點派 ,搞到等佢廢事煮,點知成9:15先派到。」他表示派飯職員有穿著保護衣,職員僅問他住戶人數,但未有讓他選擇餐盒款式,最後他獲得一盒茄子炆雞飯及粟米肉粒飯。


受訪者提供
被問到飯盒的味道,Sam稱:「飯味道一般,正常快餐店質素。」他形容茄子炆雞飯「成篤嘢咁」,又笑言有粟米肉粒飯比要吃竹篙灣檢疫中心的「粟米肉磚」好。對於飯盒是美心集團,Sam無奈無得選擇:「有得揀緊係唔想食美心。」
根據《獨媒》記者現場觀察,運送飯盒的美心集團貨車於晚上7時半到場,膠箱上的紙條顯示飯盒款式包括茄子炆雞、冬瓜排骨、香煎豬扒拼腸仔、炸醬排骨飯、蒜香椰菜花牛肉飯、羅漢齋飯等款式。


居民獲發的防疫包(受訪者提供)
居民無開門等派飯 職員直接離開
另一名居民謝小姐則表示鄰居大部分有開門等候派飯,她家中因今晚不需要飯盒,便沒有開門等候,結果派飯的職員直接離開:「佢無按門鐘畀飯我哋就走咗。」她指本身打算在派發飯盒時才稱不需要,「點知連派都冇派畀我哋」。
她又指,當局亦未有告知她們其他取飯的途徑,但強調之後亦不會開門等候派飯,擔心開門會導致外面的空氣傳入家中,增加染疫風險。她表示如果沒有加入居民的聊天群組,根本未能得知即時的派飯情況,亦沒有留意屋外的動靜,剛好派飯的職員又不按門鈴,「咪日日等到懷疑,先自己打落去座頭問拎飯囉!」

[ 本帖最後由 明日純情的馬 於 2022-1-23 07:47 AM 編輯 ]



劣質記者繼續汚染香港傳媒,完全冇養份既抱怨垃圾新聞


D飯盒睇落幾正常。

[ 本帖最後由 1q2w3e4r5t 於 2022-1-23 02:24 PM 編輯 ]



今時今日咩環境呀!是但食啦!


[隱藏]
好味道的飯盒,不應浪費。





【毒媒報導】


飯盒睇落幾正喎


食龍門囉


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]