• 瀏覽: 4,487
  • 回覆: 6
中國因不滿立陶宛(Lithuania)允許設位台灣代表處進行反制措施,英媒稱有數間德國公司正向立陶宛施壓,要求它對中國退讓。英媒稱,中國的反制措施



呵呵呵!美國又施壓,德國又施壓,立陶宛可以怎做呢!?如果向中國退讓,不知美國會怎樣對付這個小國呢!?如果不退,除了中國巿場,連德國巿場也可能會失去,怎辦好呢!?錯就錯在第一步走錯吧。

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/727225/英媒-德企施壓立陶宛-要求對中國退讓

[ 本帖最後由 嘻哈嘻哈 於 2022-1-22 11:13 AM 編輯 ]



鎗打出頭鳥,尤其蠢鳥


駛乜驚喎,德企有乜重要呀,大大個台灣省提款機喺度,搵台灣加碼之嘛。
現在全世界都知台灣省就係各國嘅提款機,美國就賣啲過期軍火,萊豬等等去提款,咁立陶宛呢啲咪整個台灣辦事處嚟提款囉。
只要話會將個辦事處改名為中華人民共和國台灣省辦事處,台灣省就會立即科水要求立陶宛唔好咁改啦,上次個總理發話講立陶宛用台灣一詞係錯誤時,台灣省都立即加碼,所以後來咪又強硬返去對抗中國囉。
今次爆出呢啲嘢,咪又係想要多啲錢,台灣省準備好啲錢未呀。



do not follow US's order


[隱藏]
德國汽車業放心, 台灣省可以完全代替14億人市場, 有乜貨賣唔去除時至電菜英文,  佢包底


唔使理德企啦,立陶宛靠美國同台灣好了,等睇立陶宛暴動。


當日巧威威架喎


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]