• 瀏覽: 8,146
  • 回覆: 11
原來係罰香港人唔打針


【獨媒報導】有寵物店的店員和顧客先後染疫,政府指疑涉及倉鼠傳播病毒,2,000隻倉鼠等小動物須人道毀滅。政府專家顧問袁國勇今早接受電台訪問,形容今次屬困難決定,認為作人道毀滅倉鼠是因為港人的疫苗接種率低,「呢個決定完全係唔需要,如果我哋香港人,係每一個都打疫苗,但宜家唔係呀嘛。」他呼籲市民應諒解,並透露收到「一啲叫我去死嘅email。」
在銅鑼灣寵物店和大埔倉庫中,有動物和環境樣本為陽性,其中前者的動物樣本更有10%為陽性,當局懷疑倉鼠間有隱形傳播鏈,釋出的病毒再人傳人。袁國勇今早接受商台《在晴朗的一天出發》訪問,指如長者感染Delta 變種病毒,有可能多達10萬人感染,及約1,000人死亡,「佢哋生活一樣寶貴,我哋要作出取捨。」
袁國勇形容該決定不受歡迎,但指由於漁護署的檢疫設備有限,只能作人道毀滅的決定,慨嘆食衞局局長陳肇始「好難做」。他表示對此感到心痛,強調每名醫生及科學家均尊重生命,但在防疫和公共衞生中更要「諗清楚乜嘢對大家最好」。
在訪問中,袁國勇提出兩個例子,包括1997年禽流感肆虐香港,當局人道毀滅120萬雞隻,同因沒有方法隔離、用藥或接種疫苗,及2020年年尾,丹麥出現新冠病毒人傳貂鼠的情況,1,700萬隻貂鼠遭人道毀滅,「呢個係困難,我哋都傾咗好耐。」
此外,漁護署呼籲市民交出12月22日後購買的倉鼠,並要作強制檢測。袁國勇重申,當局不是不尊重動物生命,但要同尊重人、動物的生活,更要同時尊重人的工作、飯碗和食肆等,「所有呢啲嘅問題,都喺個考慮入面。」他表示,不少香港人均對動物有愛心,對坊間的反應「一早估到」。



寂寞就如自己一個放飛機
都話一定比黃畜咬


賴唔打疫苗事?
錄針有幾多成功效你唔係唔知呀ma?



又係喲養小毒物累事!
明知人界有病毒傳染,仲要去買新寵物傳染佢地,疫情期間你唔買佢地,班小毒物就唔洗死!
唔好假慈悲自作孽啦!

[ 本帖最後由 bronze18man 於 2022-1-19 05:06 PM 編輯 ]



[隱藏]
今次非常支持袁國勇。
上次兩個口罩,我都覺得理論上岩,只係太焗,自已身體頂唔順兩個口罩。



袁大炮真受歡迎


專家即係專家,眼光獨到


香港人就係比呢隻猿國勇玩鳩死


打完咪一樣中招, 呢條7頭究竟有冇腦架??
呢條友先最應該拎去人道囉



[隱藏]
When nowadays animal rights activists try to keep away zoo animals. These faux animal rights, true agenda setting, activists try get people to side with pet keepers. Poor pets being used for fun life or dead.


打佢老母咩中招果班咪打晒針囉


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]