• 瀏覽: 59,221
  • 回覆: 376
  • 分享: 18
+4
食物及衞生局局長陳肇始自打嘴巴,漠視其所作防疫呼籲,在疫情反覆之時出席大型活動。政府在第五波疫情爆發前,曾多次呼籲市民盡



有讀者報料,指陳肇始在上月31日出席大型活動。據有關圖片顯示,陳當日站在講台上發言,戴着粉紅色口罩,其背後屏幕除標有香港牙醫學會的標誌外,更寫有「周年舞會」的字眼,並介紹陳是活動的「榮譽嘉賓(Guest of honor)」。諷刺地,陳在當日就疫情最新情況會召開記者會時,提醒市民避免參與高風險的大型活動,以免在社交聚會時不慎影響自己的至親和朋友。                                                
                                                
                                                                                                陳於記者會又提到,很多時出席這些活動或聚會,尤其是涉及進食,大家會不戴口罩,所以呼籲市民小心,並着大家不要這樣做。事件令人聯想起,選委洪為民在本月3日於灣仔舉辦逾百人的生日派對,結果成了「疫宴」,行政長官林鄭月娥曾指,出席「洪門宴」的官員一共14位,須進行調查,分別交予公務員事務局局長負責調查公務員同事,而特首辦主任就負責調查非公務員同事。



香港呢兩年的防疫政策, 都係由陳笑恥制定, 漏洞百出已經係路人皆見, 陳笑恥叫市民足不出戶, 佢自己就周圍去wet, 即係只許膠棺放火, 不准百姓點燈, 陳笑恥去得[周年舞會], 即係annual ball, 當然要玩番夠本搵件小鮮肉跳慢四步貼面舞, 讓青春吹動了你的長髮, 讓它牽引你的夢, 青春請你歸來, 再伴我一會.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20220119/bkn-20220119000052146-0119_00822_001.html



唔係岐視, 下次無論如何唔好搵女人做官. 


屎毛前麗, 兩個婦魚, 玩死香港


林鄭奶媽呢幾日在床下底搵番把明朝時代的尚方寶劍出來, 磨利把寶劍要斬殺[聞正私處]局長, 唔該順手斬埋陳笑恥呢條膠棺, 佢呢兩年的防疫政策真係搞到香港人都雞毛鴨血, 民不聊生.


[隱藏]
引用:
原帖由 我要真發達復活 於 2022-1-19 02:21 AM 發表
屎毛前麗, 兩個婦魚, 玩死香港
我係第一個講[母雞司晨, 香港含撚.]



等睇林鄭搬龍門


陳小姐都跳老舞


我係鐵版神數, 一定畀我估中.
陳笑恥一定講呢個 annual ball 約會在一個月之前已booked 咗, 當時疫情穩定, 佢當晚係去演講, 講完就走.
我就唔信佢唔跳番 part 舞就走, 女人最中意跳舞, 很多公園晚晚都跳大媽舞, 跳舞的大媽都係跟陳笑恥差不多的年紀.



引用:
原帖由 angux123123 於 2022-1-19 02:36 AM 發表
等睇林鄭搬龍門
林鄭今次要擺個奇門遁甲陣, 先至保得住陳笑恥.



[隱藏]
祇許州官放火


咁即係講一套做一套?之前舞會群組歷歷在目,點解唔做好榜樣?


唔知某人又會唔會對今次事件感到失望呢?😆😆😆


真係無恥


陳笑恥自打咀炮.


[隱藏]
你地做乜吊醒夢姑?
佢仲發緊夢,同和尚搞。
各位高台貴J,
妖細力D。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]