• 瀏覽: 42,173
  • 回覆: 265
  • 分享: 3
+4
新冠肺炎疫情未止,香港實施多項防疫措施。有大學教授指香港對比外國控制疫情較理想,病人死亡率較低,並指香港難以達成同時與內地通關及早日能夠與海外地方免檢疫往來,認爲後者較容易達成。
多位專家今(15日)舉辦研討會,討論香港及全球新冠肺炎策略的狀況。其中香港科技大學公共政策學部教授吳遜指,為維持本港經濟地位,保持本港於旅遊及商貿方面的競爭力,本港有必要對外開放。惟他稱,就與內地通關及與海外地方免檢疫往來兩者之間,後者更容易達成,因本港與內地一向使用不同防疫策略,如本港從未試過封區的措施,認爲可先考慮與其他地區進行免隔離往來。

他又指,本港對比新加坡,疫苗接種率偏低,尤其60歲及70歲以上的長者,其中本港70歲或以上長者接種率僅有新加坡的3成,認爲政府可參考新加坡做法,向公眾有效傳遞資訊。




先跟外國免檢疫往來?外國爆到七彩呀屌你?19專家

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20220115/bkn-20220115134215677-0115_00822_001.html



中港澳未免隔通關,就再吹大同全世界地區免隔通關,打針再未夠數,繼而吹同銀河系通關


要學會動太清0 , 校正回龜


醒D啦, 香港人, 玩死自己。 



長期無遊客,你認為香港搞得掂 ?


你班友仔上晒岸, 日日係度講風涼話。 做聖人, 做道德 L



[隱藏]
香港班磚家都係令人噴飯,醫學果班係咁,公共政策呢個又係咁。
大陸疫情防控好你唔想免檢疫往來,外國爆到9彩你建議同外國免檢疫往來,腦袋咩構造?
香港有咁多無腦大學教授唔怪得大學排名一直跌。



學者喎…語無倫次


白痴,想外國人黎香港播毒。呢個學者收咗人錢想搞亂香港啦。


19學者想參加群體染疫就買張機票去英、美,無人阻你😏


根本所謂學者教授都係間諜


[隱藏]
哪個仆街學者, 又收錢做代言人...


引用:
原帖由 武德鼎 於 2022-1-15 03:56 PM 發表
根本所謂學者教授都係間諜
要唔要拉去槍幣 ?



萬萬不能!


幾個空少空姐都搞成咁
我就唔明係乜理由
不如話爆就由佢爆算數?



靠害😨


[隱藏]
咁做法咪等同從外地輸入病毒囉,學者是否想香港都與病毒共存呀


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]