• 瀏覽: 1,777
  • 回覆: 1
前「本土民主前線」發言人梁天琦於2018年6月因暴動罪成,判囚6年。據知,梁天琦將在下周三(19日)出獄,懲教署消息人士



前「本土民主前線」發言人梁天琦於2018年6月因暴動罪成,判囚6年。據知,梁天琦將在下周三(19日)出獄,懲教署消息人士透露,梁扣減假期後是當日出獄,並非提早,對於有傳媒指他提早出獄,是誤導公眾。                                                
                                                
                                                                                                據了解,梁天琦現於大嶼山石壁監獄服刑,屬甲級犯人,與林過雲等極度重犯做書籍釘裝工作。懲教署及警方料當日可能有大批人士接他出獄,將會作出適當安排。           
                                    

湖北琦出冊, 最撚仆街就係當年另一單在新填地街的暴動畸屎, 黃屍陪審團判佢冇罪, 就算係判有罪都冇撚用, 因為假髮狗一定係判同期執行, 判咗等於冇判.
斗轉星移, 萬物變化, 湖北琦出冊, 已再無反轉政治形勢的作用了, 條友在香港窮途末路, 佢唯一出路係買張機票去外國, 終生在外國打咀炮而已.  

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20220110/bkn-20220110092921316-0110_00822_001.html



判6年,坐5份之3年期就可以出來了。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]