• 瀏覽: 2,504
  • 回覆: 20
+2

美國國務卿布林肯批評俄羅斯聲稱受到烏克蘭和北約的威脅,是發放虛假陳述,目的是企圖為在接壤烏克蘭邊境附近集結軍力合理化。


布林肯指,俄羅斯多年來一直致力破壞烏克蘭的民主制度、干涉烏克蘭政治、封鎖能源和商業,並透過宣傳及虛假信息播下不信任。現時俄羅斯在烏克蘭邊境集結10萬兵力,並計畫假稱烏克蘭製造衝突,在短時間內動員更多士兵。
美國和俄羅斯外交官員下星期將在日內瓦舉行安全事務對話,商討烏克蘭邊境局勢問題。布林肯希望透過外交渠道解決,相信下周的會議可以在部份領域取得進展。

另外,北約成員國外長召開視像會議,批評俄羅斯提出北約須保證俄方安全的要求不合理。




布林肯批評俄發放虛假陳述。


布林肯係咪壞腦,好似講緊自己尾國多啲

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1796669/即時-國際-布林肯批評俄發放虛假陳述-為在烏克蘭邊境駐兵合理化



美國一向如此


佢老尾,好似講緊自己呢?


俄羅斯發放咗咩「虛假信息」?
布林肯冇講清楚,好難令人信佢。



[隱藏]
引用:
原帖由 tam_n 於 2022-1-8 11:29 AM 發表
俄羅斯發放咗咩「虛假信息」?
布林肯冇講清楚,好難令人信佢。
俄羅斯話美國係正義民主國家 布林肯回應 : 俄發放虛假陳述



俄羅斯支配個喜劇演員做總統?
你估瓜伊多咩。



美國又咪對新疆發虛假陳述


眺那星,俄國在國境內調動軍隊,竟然要請求你美國同意?國家主權何在?


"伊拉克有大殺傷力武器" 算唔算虛假陳述?


[隱藏]
淨係「虛假陳述」老屈伊拉克有「大殺傷力武器」已經證明美國根本佢開咗個「案例」畀全世界睇到。


咁尾國直情喺其他國家入面駐兵又點計? 


美國最失敗既國務卿, 比上一任個肥佬更失敗 (聽講重病).

[ 本帖最後由 jalsen8888 於 2022-1-8 02:00 PM 編輯 ]



附件

002.jpg(73.79 KB)

2022-1-8 14:00

002.jpg

又唔知邊個話有大殺傷力武器,為出兵伊拉克合理化?


普京都好少回應, 只叫前方將領出兵唔駛先得佢批准.


[隱藏]
出自美國口中:虛假陳述


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]