• 瀏覽: 6,947
  • 回覆: 23
網上昨日(1月4日)瘋傳影片,顯示於中環蘭桂坊近德己立街雲咸街交界,1名身穿長褲衛衣的年輕男子,與穿着熱褲的女子在街頭糾纏打鬥,雙方一度倒在地上拉扯及互相出腳,其間躁男爆粗怒吼:「我有乜X嘢做錯呀?你講吖!你打我?」其時1名雙手各拿着1碗魚蛋男子上前,企圖阻止躁男子繼續打女女人,詎料躁男衝前,出類似柔道摔技,把女子重重摔在地上,現場圍觀人士起鬨,有人大叫:「你老婆嚟㗎!」魚蛋男見狀大怒,立即丟下手上魚蛋把躁男推開,爆粗大鬧:「你乜X嘢都做錯呀!」片段瘋傳後,有網民認為男人不應打女人,亦有網民認為無論有何理由,男女都好,都不應訴諸暴力。

片段由IG用戶「lankwaibraw」於周一(3日)晚上載,片長約1分鐘,甫開始見到一對男女在地上糾纏拉扯,當中穿灰衛衣的男子抓着女子爆粗質問:「你做乜X嘢啊?我有乜X嘢做錯。你講啊!你講啊!!你講啊!!!你講我有咩做錯?你打我?傻X咗啊?」身穿熱褲、長靴、白色外套的啡長髮女子未有作聲,多次伸腳踢向男子企圖掙脫,旁邊1名穿黑衣女子嘗試拉開雙方但未能成功。

其後1名身穿黑皮褸、雙手各拿一碗魚蛋的男子上前,企圖將該對男女分開,而白衣女子乘機掙脫,灰衣男卻再度衝前,毫不留情地以類似柔道摔技將白衣女重重摔在地上,現場圍觀人群頓時起鬨,有人大叫:「你老婆㗎!」皮褸男見到女子受到重擊,疑不值對方打女人惡行,憤怒地把2碗魚蛋擲起,然後衝前大力把灰衣男推開,又大喊:「你老婆嚟㗎!你乜X嘢都做錯呀!」灰衣男被推到男路的圍欄,與皮褸男糾纏,反問:「我有咩做錯啊!」現場多人則查看白衣女子情況,片段最後見到有警員到場,未知事件最後有何發展。

IG用戶「lankwaibraw」於周二晚上載另一角度拍攝的短片,只見白衣女被摔後一度倒在地上無反應,其後有人上前查看其情況,她終於慢慢地撐起身體坐着,看來傷得不輕。現場圍着者紛紛直斥灰衣男過份。

片段其後在多個社交網站瘋傳,有網民認為無論如何都不應該打女人,「咩理由都好,唔好打人」、「打女人,冇用」、「打人唔啱,何況係女人」、「如果真係人咃二公婆嘅事,外人最好少去理」、「當街打人,黐線」。亦有網民質疑為何旁觀的人無人出手相助,「咁多人食花生唔幫手,打到咁都食花生」。



綠帽男一係性無能 一係窮

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/熱爆話題/720039/蘭桂坊mma-躁男毆熱褲妻-我做錯乜-魚蛋男出手-你乜x嘢都錯



crazy 


皮蛋哥乜咁重手呀


MMA ? MMF啦 !


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 抗毒果勇士 於 2022-1-5 08:52 發表
皮蛋哥乜咁重手呀
性生活唔愉快, 穀穀埋埋.



呢個男人好會快被捕


老婆係要黎愛錫架


引用:
原帖由 siuroy123 於 2022-1-5 08:51 AM 發表
網上昨日(1月4日)瘋傳影片,顯示於中環蘭桂坊近德己立街雲咸街交界,1名身穿長褲衛衣的年輕男子,與穿着熱褲的女子在街頭糾纏打鬥,雙方一度倒在地上拉扯及互相出腳,其間躁男爆粗怒吼:「我有乜X嘢做錯呀?你講吖!你打我?」其時1名雙手各拿着1碗魚蛋男子上前,企圖阻止躁男子繼續打女女人,詎料躁男衝前,出類似柔道摔技,把女子重重摔在地上,現場圍觀人士起鬨,有人大叫:「你老婆嚟㗎!」魚蛋男見狀大怒,立即丟下手 ...
係女都飛鳩佢



[隱藏]
horrible 


引用:
原帖由 抗毒果勇士 於 2022-1-5 08:52 AM 發表
皮蛋哥乜咁重手呀
佢食齋,有 L 女咩



魚旦老好L多事,一陣2公婆聯手告你打躁男,你就on77


打還打, 希望大家帽事


香港日日都有暴力馬騮戲上演,香港已成暴力之城。


[隱藏]
涼瓜傑 : 暴力有時可以解決問題 害人不淺, 又一位熱褲受害者


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]