• 瀏覽: 12,916
  • 回覆: 186
  • 分享: 5
+3
行政長官林鄭月娥接受央視訪問,期望未來幾星期公布與內地恢復正常通關的安排。

行政長官林鄭月娥稱:「在中央政府的大力支持下,由9月起我們已舉行連串會議,以準備逐步有序地恢復香港與與內地正常通關,我會說我們實際上十分接近宣布可以通關,但不幸地香港近期有Omicron輸入個案,並傳播到社區。」

林鄭月娥指,有信心控制疫情,期望當香港幾星期內沒有再發現Omicron個案後,可以重新著手早前已準備的通關工作及公布相關安排。



東謊毒媒啱啱唱咩泡湯, 就比林太大巴升過去.

新聞來源連結:
https://news.tvb.com/local/61d4afa2e774ff270a54c2ab/特首稱冀未來數周公布與內地恢復正常通關安排



waiting 


通關冇期


期待2023年尾通關


[隱藏]
聽住先


引用:
原帖由 hospitalhead1 於 2022-1-5 09:09 AM 發表
期待2023年尾通關
應該唔使咁耐,只要捱多幾個月,林奠及笑恥落台之後,相信通關會暢順很多。



大陸肯至算啦,防疫防到咁嘅樣


「天真娥」死雞撐飯蓋!!!


深圳官員 :  你條7婆都痴燃線。你可以衰 10 幾 鑊仲坐係度,我尼面衰一鑊可以走得。同你癲?


[隱藏]
係咪真係泡湯係睇港、中幾時真係可以通關。而非只睇柒特首噏乜。


...

[ 本帖最後由 笑到最後 於 2022-1-5 01:25 PM 編輯 ]



快些開關吧,我表弟要擺滿月酒,我想回家鄉看BB呀~~~~~


香港將迎來第五波喎
仲通關?



不幸地香港近期有Omicron輸入個案,並傳播到社區。<<<<


外防輸入個案完全做不到防疫, 高危群可免檢已經是錯, 免檢條件又寬鬆又無監察就是錯上加錯。
有因故有果, 就做成咁, 搞成咁但係又賴不幸?!唉
咁既防疫政策,幾多波疫都會爆啦!仲叫昇斗巿民同咩心抗疫丫?!昇斗巿民做到既野都做晒啦, 個個都守規舉!



[隱藏]
引用:
原帖由 笑到最後 於 2022-1-5 09:41 AM 發表
根本香港仲有一大班黃皮白心的高官,繼續暗中反中亂港,特登放呢班飛機友入社區播毒,阻通關,搏攬炒,禍害全港。
非常認同!!!根本隻死黃娥就覺得香港攬炒關鬼佢事!!!出入有私家車坐又唔洗逼巴士地鉄又唔洗去買餸!!!出街!!!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]