• 瀏覽: 1,580
  • 回覆: 11
+3
美國最早可能在明年與亞洲國家達成經濟合作框架協議,美國商務部長雷蒙多透露。她說,這不是一個傳統的貿易協定,它的涉及範圍將更廣泛。接受衛星通訊社採訪的專家將美方的這一舉措解釋為美國希望加強自身在亞洲的經濟影響力,因為自己的威望已經不能再僅僅局限于安全問題。
美國多年來一直試圖加強其在亞太地區的政治影響力。甚至美國總統巴拉克·奧巴馬也宣布“轉向亞洲”。順便說一下,正是在他執政時,美國加入了CPTPP以對抗中國在該地區日益增長的經濟影響力。還是在奧巴馬執政期間,所謂的“印太戰略”開始形成——一種旨在改變亞洲力量平衡、兼顧美國利益的地緣政治政策。

“印太”概念並非美國發明,地區不同國家對此有不同理解。但正是美國,尤其是在特朗普上台后,開始將地緣政治意義上的印太地區視為遏制中國並增加華盛頓在該地區影響力的零和戰略。


新一年仲忙,大把嘢做...

新聞來源連結:
https://sputniknews.cn/20211213/1034965558.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
莫財.美國優先,除咗「狗」會聽美國外,相信冇國家會跟美國。
上年敗走阿富汗,今年想重回亞洲,真係吹水唔抺咀!




19世紀40年代,英國利用堅船利炮打開中國大門,既開始了對于中國的半殖民,又在客觀上迫使中國走上近代工業之路。(VCG)
https://www.dwnews.com/中国/60273594/美国重压下事关国运的中国制造业现状问题和全力冲刺



附件

150449023759acb2fd2ea28.jpg(280.75 KB)

2022-1-1 15:17

150449023759acb2fd2ea28.jpg

[隱藏]
能打敗中國的,只有中國人自己


RCEP開始後,只有呆灣省才會聽你講亂吠,但受制於中國的經濟。袋鼠國,阿三更無料,糜蟈仲有乜影響力??


美國即系自認之前的對中政策唔成功, 又要變招.


老尾唔識前進,只識壓制


美國最早可能在明年與亞洲國家達成經濟合作框架協議!
又「最早」又「可能」又「明年」,不如加埋「計劃」「打算」「傳聞」「專家」「學者」啦,笨!
舊年個國務卿出訪亞洲而敗走泰國,個訪問有幾成功呢?心知啦!



[隱藏]
你有張良計,我有過牆梯。


美國和大家簽約的目的系遏制中國,不是為了大家有錢齊齊賺

中國簽訂的貿易協議就真的是貿易協議,本着有錢齊齊穩,去簽訂的

一個以立心不良作為出發點的政策,點可能成功對抗中國



引用:
原帖由 nikonlee 於 2022-1-2 12:09 AM 發表
美國和大家簽約的目的系遏制中國,不是為了大家有錢齊齊賺

中國簽訂的貿易協議就真的是貿易協議,本着有錢齊齊穩,去簽訂的

一個以立心不良作為出發點的政策,點可能成功對抗中國
係, 老尾經常搵所謂自己盟友笨, 轉頭食埋盟友既肥豬肉.老尾係有錢我要晒, 中國係有錢齊齊搵

RCEP意義重大, 一來貿易層面吸引西方國家加入組織, 建立經濟圈, 另一方面如果西方國家同中國過唔去, 咪照返原有既關稅, 或者踢佢地出RCEP. 西方國家將合作同競爭分開, 但中國人唔係咁睇, 所以係RCEP框架, 西方國家為左利益有機會係反華態度有所收歛, 始終佢地要做下樣比老尾睇下. 唔會完全唔攪中國

另一方面中國透過RCEP可以慢慢增加話語權, 唔會一面倒由老尾話事, 暫時睇返上年東南亞國家對老尾態度, RCEP將會愈來愈多國家加入, 老尾衣家係想拖延時間減慢中國發展經濟速度, 佢都知自己阻止唔到, 當中國係世界話語權續D續D咁增加, 形勢會慢慢改變. 相信4, 5年時間就知道.



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]