• 瀏覽: 59,889
  • 回覆: 387
  • 追帖: 1
  • 分享: 5
+5
立陶宛在台灣問題上採取了錯誤的政策,導致本國遭受經濟損失。2022年立陶宛最大港口克萊佩達港(Klaipeda Port)貨物吞吐量將減少40%,幾近腰斬。



立陶宛現在已經變成一個像徵錯誤外交的樣版,中國也一定要殺一儆百,否則個個國家有樣學樣,誰會再去遵守一中政策,怪就只怪立陶宛自己的愚昧無知。

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/717343/與中國鬧翻-立陶宛最大港口貨物吞吐量幾近腰斬

[ 本帖最後由 嘻哈嘻哈 於 2021-12-28 07:25 PM 編輯 ]



連台灣都當立陶宛condom


先少咗4成冇事嘅~


唔怕,有台灣辦事處就得。


[隱藏]
抵死


引用:
原帖由 ooxx13 於 2021-12-28 07:27 PM 發表
先少咗4成冇事嘅~
中立  還沒斷交!

有排玩!!



台灣包起個港口泥做啦!


老美呆灣無出手打救咩?


早輪已報導工業及農產品出口減少,再加上中歐班列改道及海港無貨,物流中心地位大受打擊。真係命不狗矣。
上月通脹 9.x% 為歐盟之冠



[隱藏]
除咗抵死,都係抵死


制裁唔好停!


好簡單,呆灣政府出錢叫陽明,長榮包咗碼頭嚟做,承諾不炒人不減薪,問題解決咗!


跟中國建交,但係去搞兩個中國,被中國制裁都係自找,立逃丸離滅國不遠了。


No mercy 


[隱藏]
一定要打到佢殘哂先足以向老美表態,仁慈反而發出妥恊信號,反正佢收咗水預咗做沙包😄


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]