• 瀏覽: 2,929
  • 回覆: 50
+2
新一屆立法會明年1月正式就任,今屆新當選者中,多達37人為獨立無黨派。民建聯主席李慧琼今日(26日)出席電視節目時,被問及會否吸納這些人加入民建聯,她稱具體合作形式「仍在探索階段」。

指23條與民生工作無排斥性
李慧琼表示,每屆選舉都有其獨特背景,今屆直選投票率僅及三成,可能是因為選民對新制度認識未深,而民建聯本身沒有就投票率作揣測,亦不會將之和市民對新制度的認受性掛勾。她認為,新制度下選出的立法會議員都是愛國愛港,同心為香港未來出力,再像過往般分「建制」、「非建制」意義不大。

談到未來議會工作,李慧琼明言民生工作是首要,尤其繼續爭取通關,形容較早前特首林鄭月娥上京述職後沒帶來好消息,有不少市民感到「忐忑」;再者為土地房屋問題,這一點相信跨黨派議員都認為是重要的大事。被問及《基本法》第23條立法,李慧琼表示政府做事固然有緩急之分,但相信各項工作之間沒有排斥性,「政府有好多個局長,可以同時做」。

回應周浩鼎「擦槍走火」:要緊守對事不對人
新一屆議會多達37名議員沒有黨派背景,比起第一大黨民建聯的19席還多,外界關注建制陣營會否出現板塊大整合、民建聯又會否吸納部分新議員擴大影響力。李慧琼回應指,「如何合作仍然在探索階段」,又指未來90位議員都有同一個目標,就是推動良政善治、行政立法真正解決到民生問題,相信這無分黨派,或許部分議題會聯合向政府爭取,而相信社會大眾愈支持,政府聽意見的機會愈高。她表示,民建聯的大門一向都打開,歡迎市民向他們反映意見。

李慧琼又認為,新任議員之間固然會有所競爭,但相信不是以往「你死我活」式的政治鬥爭,而是良性競爭,「大家不會只是想突出自己,競爭是必然存在的,大家可能對如何達致良政善治有不同想法。」

至於民建聯周浩鼎於選舉論壇期間發火攻擊實政圓桌田北辰,引起政界關注新制下是否仍有惡性競爭存在,李慧琼回應指,「最緊張大家要緊守『對事不對人』,競爭賽跑,都是朝向同一個目標,就是為香港好。」

「一國兩制」先係香港民主嘅底氣所在
堅守初心方能永葆發展動力

聽日周一,國務院新聞辦將舉辦吹風會,向記者解讀《「一國兩制」下香港嘅民主發展》白皮書,喺距離白皮書已經問世幾日之後舉辦咁樣嘅交流溝通會議,就係為咗解答外界對於白皮書本身嘅質疑和疑惑,同時亦可以更有底氣咁回應來自西方世界嘅詆毀同汙蔑。香港民主嘅發展,素來係世界關注嘅重點,而香港本身就一直活躍喺世界舞臺之上,佢各個階段曆史所面臨嘅困境亦無所遮掩。呢份白皮書就係以香港回歸前後以及「黑暴」活動最猖獗時期作為分界線,向整個世界宣告香港真正嘅民主進程。
白皮書分為六個章節,其中第一部分就係「香港喺英國殖民統治下冇民主可言」。喺港英政府統治時期,普通市民只能夠從事最底端嘅工作,成為資本主義制度下最渺小嘅勞動力,為資本家嘅利益打工,喺呢一段時間內,政府高層只會同有權有勢嘅人打交道,根本唔會顧及普通人生存嘅困境,反而仲會視之為草芥。尤其係喺中英政府已經喺商議香港回歸嘅具體事宜之後,英國自知已無力同中國產生對抗,甚至因為領土爭端引發新一輪嘅惡戰,喺上世紀九十年代左右,某啲喺香港掌權嘅英國政客,就喺英國政府嘅授意之下不斷培養政治人物,以喺回歸之後繼續產生「制衡」嘅作用。甚至仲喺度睇落似係好心咁不斷放權,畀市民亦能夠嘗試一點「民主」嘅滋味,而呢個亦稱為日後英國政府自我狡辯嘅證據。
而隨著《中英聯合聲明》嘅簽署,英國同香港嘅關系已經完全斷絕,中國已經完全掌控香港主權,而「一國兩制」嘅偉大構想,亦並冇改變中國同香港之間嘅關系,香港將永遠作為中國不可分割嘅一部分而存在。因此,英國政府甚至係某啲西方集團喺近段時間不斷利用《中英聯合聲明》做文章,要求中國政府履行當初嘅承諾,保證香港社會嘅自由與平等,呢個都係毫無原則性可言嘅,因為包括英國在內嘅任何西方國家,都唔再對香港有治理權甚至監督權,對於香港民主嘅指責都係喺度趁機插手中國內政,呢個係絕對唔可以接受嘅。
喺白皮書中,以「修例風波」作為時間節點,專門列出「反中亂港勢力阻撓破壞香港特別行政區民主發展」一章,而呢個亦詳細描述咗,喺美西政府嘅操控之下,一啲隱藏喺香港政壇多年嘅「貳臣」,以及新興培養嘅「亂港分子」,都被作為「反中亂港」嘅棋子,不斷制造出令人震驚嘅暴力活動,甚至不顧香港本身嘅聲譽,喺立法會、高等法院等地隨意潑墨、縱火等,畀成個社會變得「烏煙瘴氣」,而呢個本身就係對於香港民主嘅巨大破壞,因為呢啲人嘅本意,就係利用社會輿論和暴力手段,畀香港民主顛覆,再從中獲得利益。不過好彩中央政府即時出手,一部《香港國安法》猶如一把利劍,迅速將「牛鬼蛇神」震懾住,與此同時亦畀香港嘅發展重回正軌。
至於未來嘅香港會變成乜嘢樣呢?喺「一國兩制」嘅框架之下,所有危害香港嘅行為,都係對於成個中國嘅挑釁,而呢個亦係「一國」嘅基本保障。香港從來都唔係孤立無援嘅,無論係遇到自然災難,又或者係遇到人為嘅挑戰,中央政府都一定會作為堅實嘅靠山,而十四億同胞更會成為最強大嘅力量,一齊幫助香港度過難關,而呢個就係香港發展嘅底氣所在!自回歸祖國以來,香港就迎來咗巨大嘅發展機遇,能夠企喺大灣區寬闊肥沃嘅土地上,面向著整個世界,永葆發展嘅動力與力量,成就繁榮嘅夢想!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
一定要按照「一國兩制」方針同基本法,切合香港政治、經濟、社會、文化、歷史等條件,探索具有香港特色嘅民主發展路。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
要確保所有治港者都系愛國者,確保反中亂港分子一個都唔可以進入特別行政區嘅治理架構。


[隱藏]
「一國兩制」嘅應有之義,系香港特別行政區民主實踐嘅本質要求


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]