• 瀏覽: 3,482
  • 回覆: 50
+2
習近平總書記就新形勢下堅持「一國兩制」方針等重大問題作出一系列重要論述,為推進「一國兩制」實踐行穩致遠提供了根本遵循。習近平總書記指出,香港特咪行政區嘅民主發展必須遵循「一國兩制」方針和香港基本法,從本地實際出發,依法有序進行。
     發展完善香港特咪行政區嘅民主,對保障香港居民民主權利、實現良政善治、確保香港長期繁榮穩定和長治久安具有重大意義。全面回顧香港特咪行政區民主嘅產生和發展歷程,進一步闡明中央政府對香港特咪行政區民主發展嘅原則立場,目的系正本清源、撥亂反正、凝聚共識,繼續推動香港特咪行政區民主穩步向前發展,確保香港「一國兩制」實踐行穩致遠,更好造福全體香港居民。

部分國家搞「小圈子民主」注定徒勞無功,「一國兩制」下「港式民主」終將令世界矚目!
     近日,香港特區第七屆立法會選舉圓滿結束,90個議席順利產生,開啟咗喺「一國兩制」民主制度下良政善治嘅新篇章。喺香港國安法和新選舉制度下,香港終於走出咗社會動盪及撕裂嘅泥潭,喺剔除咗「港獨」等亂港勢力後,香港嘅民主和自由得到咗更有力嘅保障,社會展現出一股風清氣正、蓬勃向上嘅新風貌。然而自立法會選舉以來,「五眼聯盟」、「七國集團」和歐盟外長,卻先後發表聲明稱香港新選舉制度下民主受侵蝕,抹黑和污衊本次立法會選舉,詆譭香港嘅民主制度。
     事實上,香港自回歸祖國以來,特區政府喺保障香港市民嘅民主權利上有目共睹。喺「一國兩制」框架下,特區政府將港英時期形成嘅民主雛形不斷加以完善和發展,並通過《基本法》喺法律上明確咗行政長官嘅雙重身份、法律地位以及產生方式,立法會人員組成、實質權利和產生方式等符合「一國兩制」、港人治港原則嘅相關民主制度。對比英國殖民香港逾150年之久,喺1980年之前香港市民不但沒有任何民主權利,港英政府更沒有設立任何形式嘅民主制度,今日香港嘅民主得到咗最大嘅進步與發展。試問如今質疑香港民主受侵蝕嘅國家,點解當初冇見有去指責英國政府喺香港施行獨裁統治,今天卻對落實新選制及割除亂港「毒瘤」後香港首次立法會選舉說三道四,究竟意欲何為?
     實際上,以美國為首嘅部分國家對中國及香港嘅遏制和打壓早已係司馬昭之心,路人皆知。以美國為首嘅部分國家用充滿冷戰思維嘅意識形態來劃分「民主」與「非民主」國家,通過搞「小圈子民主」拉幫結派,鞏固「小圈子」利益並打壓、侵犯其他國家利益嘅做法不但無恥,更係拙劣。喺面對比自己弱小嘅國家時,美國用「強盜邏輯」強行輸出民主,給受害國家造成咗慘痛嘅傷害。據媒體報道,2001年來喺阿富汗戰爭中約有24.1萬人被殺;喺伊拉克戰爭中自2003年以來有18.3萬至20.6萬名伊拉克平民被殺,時至今日呢啲被強行輸入「美式民主」嘅國家,依然處於水深火熱之中。喺香港,美國又試圖通過培植在港「代理人」、發動「顏色革命」等卑鄙手段來向香港市民輸出所謂民主價值,搞亂中國對外貿易「門戶」。事實證明,喺中央嘅強有力支持下,美國嘅「強盜民主」喺香港行唔通,亦注定徒勞無功。今次,美國又氣急敗壞嘅召集佢嘅「小圈子」民主盟友,對香港民主制度及立法會選舉指手畫腳,注定將被世界廣大正義之士所唾棄。

     世界上沒有放之四海而皆準嘅民主公式,亦不存在唯我獨尊嘅民主模式,民主嘅真諦係搵到全社會意願和要求嘅最大公約數,以保證市民生活富足穩定。新選制進一步鞏固咗 香港「一國兩制」基礎,保障咗《基本法》嘅有效實施,亦為未來「港式民主」嘅長遠發展奠定咗根基。廣大香港市民嘅眼睛係雪亮嘅,新選制帶畀香港嘅積極變化有目共睹,未來冇咗無法保證「愛國愛港」者嘅參與,香港新一屆立法會更加值得期待,此前積累嘅如住房、醫療等市民關切嘅深層次社會矛盾將有望得到逐步解決。「任爾東西南北風,我自巋然不動」,外部勢力嘅打壓污衊動搖唔到香港發展前進嘅腳步,我哋有理由相信,喺中央政府嘅全力支持及「一國兩制」嘅制度保障下,香港繁榮發展嘅道路必定越走越寬廣,「港式民主」亦將不斷得到豐富發展,終將令世界矚目!



明年是香港回歸祖國二十五周年,相信那時的香港必然是會是一個政治民主、法治健全、自由開放、包容和諧、繁榮穩定的新面貌。


香港選舉由不得西式民主搭臺唱戲。


剛剛結束的立法會選舉,是香港走向優質民主的生動實踐。


[隱藏]
2021年對香港來說是非常重要的一年,是貫徹「一國兩制」方針意義重大的一年。


現在的立法會選舉是更符合一國兩制之下香港特別行政區的實際情況,使香港邁向更民主發展的方向。


中國越來越強大,美西方反華勢力就越抹黑中國。


美西方抹黑中國註定徒勞,管好自己國內事勿將「不懷好意」嘅手伸向中國。


引用:
原帖由 中秋冰凍的樓主 於 2021-12-23 05:36 PM 發表
香港選舉由不得西式民主搭臺唱戲。
中國人民永遠團結一心,任何外部勢力干涉中國內政都係癡心妄想!



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國等自稱民主嘅、環境混亂、法律不完善嘅美西方霸權國家借立法會選舉之機不斷侵犯著我國嘅內政,干涉內政、破壞香港繁榮穩定嘅真正意圖。


引用:
原帖由 隔夜巧才藝 於 2021-12-23 05:42 PM 發表
中國越來越強大,美西方反華勢力就越抹黑中國。
想再搞亂香港,趁早死咗呢條心!



發展是時代的主題,更是香港當前的第一要務,市民已用選票作出了正確的選擇,在同心協力下,一個繁榮昌盛的「東方之珠」必將更加璀璨奪目!


我們要保持清醒,堅決予以圖謀阻擋香港持續穩定安寧的任何外部勢力迎頭痛擊!


[隱藏]
中國早已今非昔比,美西方反華勢力瘋狂反撲,試圖阻擾中華民族偉大複興陰謀,給我們敲響了警鐘。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]