• 瀏覽: 1,021
新一屆立法會選舉將於下周日(19日)舉行,為方便在內地的香港選民投票,港府在3個口岸設置投票站。政制及內地事務局局長曾國



新一屆立法會選舉將於下周日(19日)舉行,為方便在內地的香港選民投票,港府在3個口岸設置投票站。政制及內地事務局局長曾國衞今日(16日)到訪3個邊境管制站投票站,聽取選舉事務處工作人員匯報具體安排和實地視察。
                                                曾國衞先後到訪位於落馬洲支線、羅湖及香園圍邊境管制站的投票站,聽取講解投票站和點票站的設計,以及投票當日的檢疫和出入境安排。他又參觀選民通道,視察工作人員進行實習和模擬情境演練。


內地居住香港人要在投票時出示48小時的核酸檢測證明, 即係要呢班人自己畀錢去當地醫院做檢測, 來回醫院的交通時間起碼都要幾粒鐘, 冇事冇幹要無喇喇做一次核酸檢測, 所為何事? 投票而已, 今次選情又淡過師姑尿, 可做就做, 覺得麻煩就唔撚做.
我以常理心分析, 不是陰謀論, 有二萬一人登記咗, 如果當日有一萬人去投票就當你贏.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20211216/bkn-20211216215025516-1216_00822_001.html



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]