• 瀏覽: 55,204
  • 回覆: 218
  • 分享: 46
+6
(星島日報報道)連鎖中式酒家龍皇集團(8493),今年六月股價單日暴瀉八成,疑涉及「唱高散貨」(俗稱「微信女」騙局)。據悉,人稱...



黃永幟二○○四年創辦龍皇集團,曾主持多個電視飲食節目,「名廚」深入民心,該公司成功於二○一八年在GEM上市。不過,龍皇集團今年六月開始動作頻繁,先在六月一日完成「十合一」,其後黃永幟在該公司股價創一年高位水平時,七日內四度大手「沽貨」逾四千萬股,套現逾八千六百萬元。事後被發現,在他沽貨前夕,逾四成龍皇集團的股份被轉移至疑牽涉「微信女」騙局而被證監會調查的的證券行,涉及股份數目與黃永幟原有持股水平一致,而且當時不少炒股群組都在推銷龍皇集團的股票,手法與「微信女」騙局如出一轍。

  黃永幟沽貨三日後,龍皇股價單日暴瀉八成,市值蒸發逾兩億六千萬元。惹市場關注的是,龍皇時任公司秘書羅柱榮,同時在正被證監會調查涉「微信女」騙案的恒益(1894)任職公司秘書。種種「巧合」,惹市場猜測集團與唱高散貨有關。

三日後股價單日暴瀉八成

  黃永幟在龍皇集團股價爆煲後,與妻子李靜濃先後以「有意發展其他業務」及「專注於家庭」為由,辭任該公司所有職務,更在八月已沽清餘下持股。港交所資料顯示,龍皇集團現時沒有單一股東持有超過百分之五。龍皇集團其後曾進行配股,而且人事變動頻繁,獨董林智生於九月辭職,而獨董梁凱棋更在該公司上月停牌前一日「跳船」,而羅柱榮則在十月辭職,意味該公司在短短四個月內,共有兩名獨董及一名公司秘書辭任,而該公司因未能如期刊發今年第三季度業績,在上月十一日起停牌,停牌前報零點零八二元,市值僅一千四百一十六萬元。龍皇集團未有披露何時才能刊發第三季度業績。事實上,龍皇集團自上市以來財務表現欠佳,從未有一個年度錄盈利,由二○一八至二○年,累計蝕近一億七千萬元,今年首六個月蝕約八百七十八萬元,去年同期則蝕近一千二百萬元。








呢個乜鬼嘢幟哥靠上電視出咗名, 然後用名氣黎搵真銀? 學埋鬼佬嘅乜乜柒柒騙局!? E+真係要小心唔好亂信名氣!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2288177/即時-港聞-龍皇創辦人幟哥涉-微信女-騙局被捕



個個都信名氣! 結果畀呢個"食家"食埋


其實呢D拉左又告得入可唔可以充公佢騙番來既錢?
如果唔得, 個個都咁做, 呃到既錢永遠袋袋平安, 
比人捉到最多坐幾年, 之後出來都已經一世無憂.



引用:
原帖由 xshellsolong 於 2021-12-16 10:47 AM 發表
其實呢D拉左又告得入可唔可以充公佢騙番來既錢?
如果唔得, 個個都咁做, 呃到既錢永遠袋袋平安, 
比人捉到最多坐幾年, 之後出來都已經一世無憂.
錢已袋



[隱藏]
有錢都無命享


乜依家興食囡自己扮埋囡囡😂🤣


死老千


引用:
原帖由 愛1c蛋 於 2021-12-16 10:42 AM 發表
個個都信名氣! 結果畀呢個"食家"食埋
咁揾mirror代言的產品,都唔好因為mirror名氣,就去買喇,啱唔啱呢?



晒氣


[隱藏]
人地有序地按部就班搭棚,獸會會員又疏通下拉幾次頭獸/上電視造人氣,抵人地有收成嘅,怨就只怨自己睇嘢睇單邊.


幟哥扮微信女?


獵犬xxxxx


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
good news


[隱藏]
講咗千熾啦,股海多老千呀!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]