• 瀏覽: 2,860
  • 回覆: 7
+2
美國前總統特朗普12月7日發售的相片集內有逾300張照片,他還為部份照片親自寫圖片說明,例如他與朝鮮領導人金正恩會面的合照。據韓媒12月 10日報道,特朗普寫道自己喜歡金正恩,又形容對方非常堅強和聰明。
這張照片旁邊的圖片說明寫道「我喜歡金正恩,(他)十分堅強和聰明。世界因為我們變得和平」,又指「如果選舉沒有操縱,我們現已與朝鮮達成協議」。
報道稱,特朗普在書內再指控美國現任總統拜登(Joe Biden)靠舞弊贏得總統大選,又強調拜登政府與朝鮮僵持的局面。



傻普又借機打擊老登,大家都係老人家又何必呢

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/a/202112/11/AP61b49f97e4b0557b48cfb443.html



[ 本帖最後由 Henrywu18 於 2021-12-12 10:15 AM 編輯 ]



慎思守法 遠離暴行
萬般帶不走 唯有業隨身
侵侵夠話同習大係好朋友咯,到最後咪又加關稅玩貿易戰,民主總統就是大騙棍,唔係又點呃到人選佢!


金正恩 唔so你啦  你仲以為你有big button係枱面


這個時候金仔好應該送粒核彈老美炭吓; 讓俄毛好好統一烏克蘭!


[隱藏]
呢啲係咪叫識英雄重英雄呀


自從侵侵落台後,少左好多笑料


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]