• 瀏覽: 4,750
  • 回覆: 6
+3

LINK

香港近日出現所謂「盲保(野)豬」社會運動,其與台灣已出現多年的「盲反核」運動有很多共通點:1. 盲反者與盲保者,對其議題都是一知半解,甚至接近無知;2. 議題信仰化,感情用事,標準與建議十分虛無,甚至脫離現實;3. 經常性偷換概念 就算自相矛盾都無所謂;4. 不是弄虛作假,就是閉塞資訊。唯一不同的是,台灣是政府帶頭反科學,傳媒撥火;而香港則只是不負責任的傳媒在搞局。然而,這些仍是民粹扭曲科學的潮流,必須警惕。


(PS: 動保團體竟要求在山上種糧食養活野豬,傻的嗎?)








口爽荷包立
環保社團自己出錢養豬
我唔反對



保乜佢老母野豬隊吖!
咪係曱甴黃畜禍港組織。
—完—



引用:
原帖由 瓦良格hk 於 2021-12-6 04:22 PM 發表
LINK

香港近日出現所謂「盲保(野)豬」社會運動,其與台灣已出現多年的「盲反核」運動有很多共通點:1. 盲反者與盲保者,對其議題都是一知半解,甚至接近無知;2. 議題信仰化,感情用事,標準與建議十分虛無,甚至脫離現實;3. 經常性偷換概念 就算自相矛盾都無所謂;4. 不是弄虛作假,就是閉塞資訊。唯一不同的是,台灣是政府帶頭反科學,傳媒撥火;而香港則只是不負責任的傳媒在搞局。然而,這些仍是民 ...
野豬關注組不如提出港人唔好喺香港生活居住,等整個香港變成適應野豬生存的自然環境,讓野豬統治香港仲好啦。



[隱藏]
有無盲反撚盲保老鼠曱甴!
隻老鼠都無搞你,做咩要殺佢!
前幾日東張間曱甴屋都係,d曱甴都無搞你,做咩要殺佢!幾億年前已經有曱甴存在,係人類霸左佢哋嘅地方!



黃絲曱甴就是賤!!


野豬食量大,要種幾多?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]