• 瀏覽: 20,124
  • 回覆: 168
  • 分享: 11
+5
【記者陳曉雋報道】東方傳媒機構(下稱東方)日前多次報道,將軍澳景林邨景桃樓中層單位被爆出有驚嚇「曱甴屋」後,事件再有新進展,房屋署除了前往涉事單位清潔,及按屋邨管理扣分制扣分等「補鑊」安排外,近日亦與購入該「曱甴屋」隔鄰租置屋回收單位的準業主聯絡,商討後續安排,包括提供取消買賣合約而不用「殺訂」,或延遲交樓15天的安排等;惟準業主不表認同,反建議遷走曱甴屋住戶。房屋署職員未有即時拒絕,並表示將於本周初再聯絡該準業主,跟進有關情況。

房署:本周初再聯絡跟進

事件中的準業主劉先生昨日向本報表示,房屋署經多次查詢後,終於聯絡他以處理有關的買賣合約及單位事宜。劉說,房屋署只提供兩個選項,包括取消合約並退回已付之訂金等款項,或延遲交樓期限15天至本月底。惟劉認為,事件的出現在於房署並未有安排他「睇樓」,亦一直未有妥善處理該「曱甴屋」有關的投訴,促成他身處「兩難」的情況;指他即使同意取消合約,仍會損失律師費、裝修費等已付之費用。至於延遲交樓的選項,劉先生認為15天時間並不足以解決「曱甴屋」的情況,應延至問題解決為止。

劉先生亦向房屋署提出建議,安排曱甴屋女住戶遷往其他空置單位,並安排職員跟進以協助照顧,或讓劉購入另外的4人單位。惟房署職員指,現時未有合適單位提供予劉,但未有拒絕搬遷曱甴屋住戶的建議,房署並指需要時間考慮,將短期內回覆劉。

準業主劉先生早前僅透過房署提供的屋內圖片、短片,決定購入景林邨一個中層單位。惟他支付訂金後上門實地視察,始發現鄰居家中堆滿垃圾,孳生大量曱甴,造成衞生問題。

房屋署昨回覆查詢指,已展開協助涉事租戶清理家居,亦會繼續協助該租戶進行清理,並曾於上周三(1日)與準業主聯絡,提出不同選項給對方考慮,又指將於本周初再聯絡準業主,跟進有關情況。



真係好痴線,鄰居好慘呀

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/房署唔踢唔郁-考慮遷走曱甴屋住戶-214500541.html



房處, 食環, 真係香港政府頭兩大廢柴集中營


房署應該根據現行條例
收回「曱甴屋」單位
才能徹底解決問題
繼續縱容「曱甴屋」住戶
問題只會持續落去 ...   



踢走呢個人拉


[隱藏]
住緊公屋仲走去買樓真係弱智,俾著我就會要求由買變租


趕人啦
幫佢清到幾多次屋呀⋯⋯



引用:
原帖由 fathoz 於 2021-12-6 10:42 AM 發表
房處, 食環, 真係香港政府頭兩大廢柴集中營
阿恥真的是廢中之廢!昨天早上經過中環,我以為去了“賓墟”



依家D公屋有些人真恐怖!正一垃圾屋!有養曱甴、儲垃圾、聲浪騷擾、傻佬都有!屋又爛!


好多人向東張西望求救... 
搞到晚晚都揀曱甴屋... 



[隱藏]
引用:
原帖由 tomymt 於 2021-12-6 11:30 AM 發表
依家D公屋有些人真恐怖!正一垃圾屋!有養曱甴、儲垃圾、聲浪騷擾、傻佬都有!屋又爛!
你以為私樓好高尚?垃圾屋一樣甘多,養狗的狗味隔幾層都嗅到。



一日唔解決呢戶根本原因,將佢搬去第二度又係甴曱屋.


引用:
原帖由 公你贏,字我輸 於 2021-12-6 11:24 AM 發表
住緊公屋仲走去買樓真係弱智,俾著我就會要求由買變租
應該租公屋,之後再綠表換居屋.



一係唔報, 一報就幾間曱甴屋


樓都未睇就已經俾定裝修費,真係唔明係咩操作.....另外要曱甴住戶搬走即係害其他人姐。


[隱藏]
考慮?
炒左房署班友啦

叫㑌地辦工室搬上曱由屋隔離啦



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]