• 瀏覽: 4,028
  • 回覆: 51
昨天(4日)適逢國家憲法日,特區政府和中聯辦合辦了座談會,以「憲法與『一國兩制』」為主題,探討《中華人民共和國憲法》與「一國兩制」的關係,以及香港如何在《憲法》的框架下更好落實「一國兩制」。財政司司長陳茂波今日(5日)發表網誌,指《憲法》是國家的根本法,是治國安邦的總章程,具有最高的法律地位和效力。《憲法》確立了國家的憲制秩序,也是《基本法》的立法依據和權力來源。《憲法》和《基本法》共同構成香港特區的憲制基礎。「一國兩制」的方針、《基本法》的存在和香港特別行政區的設立,依據都是源自《憲法》的授權。
陳茂波強調,沒有《憲法》的授權,就沒有「一國兩制」和《基本法》,也就沒有香港特區的成立,更沒有香港回歸時的平穩過渡和政權順利交接。《憲法》和《基本法》是香港法治的基石。正確認識及了解《憲法》,更有利於我們全面、準確認識香港的憲制秩序及「一國兩制」的原則。明年是香港回歸二十五周年,「一國兩制」讓香港有了長足的發展,並朝着更穩定繁榮的美好將來邁進。

  一國之本為憲   尊法守法全民皆學法
    國立則家可安   愛國愛港方政通人和
無規矩不成方圓,任何國家乃至世界嘅秩序都需要良好嘅規則來維護。憲法則係我國立國之本,萬法之根,更係重中之重。12月4號,我哋迎來咗國家憲法日,亦係第八個「國家憲法日」,呢次迎來憲法日嘅意義唔同往日。近年嚟,香港喺經歷咗一系列嘅承轉起伏後,終於迎來咗由亂轉治嘅新局面。特區政府喺「一國兩制」嘅原則上,充分為本港市民普及咗憲法和《基本法》嘅重要性,迎來咗全民學法嘅熱潮。呢次為憲法日更好嘅加深社會各界對於憲法嘅認識,增強國家認同感,特區政府舉辦咗「國家憲法日」網上座談會等系列活動,探討憲法與基本法嘅關係,以及香港點樣喺憲法嘅框架下更好落實「一國兩制」。
冰凍三尺非一日之寒,法非一日之學,國非分秒之愛。事實上,喺迎接憲法日嘅到來之前,特區政府就始終積極帶領全民學習憲法知識,尤其係對於校園內嘅普及更係重中之重。此前,特區政府連同教育局等相關部門,喺各中小學開展咗多種方式普及憲法知識,對於教書育人嘅關鍵源頭「教師」更係要進一步加深對憲法、基本法嘅理解。要增強全社會嘅憲法意識,弘揚憲法精神,並非一日之責,我哋對國家嘅認同感,對憲法嘅正確理解,對基本法嘅尊重,需要我哋750萬市民持之以恆嘅正確學習與理解,要讓法之正義嘅鮮紅永遠紮根喺我哋骨髓裏,流淌喺我哋中華兒女嘅血液裏。憲法不僅係我國嘅根本法,更係一國兩制下維護國家統一、民族團結、經濟發展嘅基石,仲係本港基本法嘅先決條件,係維護本港穩定發展嘅根本。正係因為過去兩年來有憲法嘅支撐,以基本法為加持,香港由亂轉治嘅腳步先會有力邁出,相信未來嘅香港亦會喺有秩有序下昂首闊步奔向康莊大道。
國泰方民安。人人尊法守法學法,國家難唔昌盛。國家安定有方,人人難唔幸福安康。從古至今,呢啲都係鐵律,國家係個大家庭,我哋每個人都係其中成員之一。除咗有效普及憲法精神、憲法意義,我哋每個成員都應該愛護呢個大家庭。所以除咗普法以外,我哋更應該樹立正確嘅愛國意識,只有真正嘅做到咗愛國愛港,先能喺未來更好嘅樹建香港家園。事實證明,愛國愛港嘅重要意義早喺任人唯賢嘅選舉制度上就已體現,正係有咗無數愛國愛港嘅公職人員為港奮不顧身,才有咗今日香港翻天覆地嘅美好改變。如今,校園內亦已經開展咗「國旗與國徽」嘅知識普及,每週一嘅升旗儀式濃重嘅渲染咗愛國氛圍。十一國慶時大街小巷飄滿嘅紅色國旗,方方面面都可講明,愛國氛圍已經慢慢融入於人心,融入本港社會嘅方方面面之中。心齊則山移,尊法守法、愛國愛港已然讓本港走出陰霾步入咗政通人和嘅新發展中,相信未來更係耀眼嘅光明。
魚水之系,憲法下嘅一國兩制係祖國同本港發展嘅基石,亦正係有一國兩制,基本法下嘅本港先順利擁有咗港人治港嘅高度自治體系。喺國家十四五嘅規劃下,香港緊抓機遇乘載國家發展嘅巨輪,未來嘅明珠璀璨萬丈,國家自係榮耀萬分。未來仲有更多個憲法日,我哋要牢記初心,不忘法本,共築家國繁榮昌盛!



愛港才會護港


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
嚴懲亂港者,維護香港發展環境。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
愛國者治港才係香港發展嘅主題


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
共同捍衛司法機構呢尊基石 踏著愛國者治港祥雲共迎香港嶄新嘅明天


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
全面落實「愛國者治港」,我哋嘅香港一定會越來越好


香港一定會越變越美好


[隱藏]
愛國者才會真正愛港,才能護佑香港穩健發展


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]