• 瀏覽: 4,242
  • 回覆: 9




《梅艷芳》電影上映大半個月,香港票房衝破4千萬。今日有傳媒報導,梅艷芳大哥梅啟明尋日入稟高等法院,循民事途徑控告投資拍攝《梅艷芳》嘅安樂影片有限公司。

入稟狀由梅啟明親自撰寫,佢聲稱2004年11月起持有「梅艷芳」及「Anita Mui」2項商標,並於2018年底遞交防禦商標申請,涵蓋範疇包括電影在內,同時亦將服飾、文具、電器、研討會、音樂等都納入在內。

入稟狀提到,《梅艷芳》製作過程中,電影內容及宣傳品等都使用有關商標,但未經梅啟明同意,佢作為梅艷芳兄長兼商標持有人,認為安樂影片令公眾被誤導,錯誤理解電影同佢有關,繼而造成損失。梅啟明要求法庭頒發禁制令,禁止安樂影片繼續侵犯商標,要求被告一方向梅啟明交出所有侵犯商標物品,並就損害作出賠償。

安樂影片喺中午回應,表示「由籌備至開拍到現在,我們一直有法律團隊跟進處理有關法律問題,並在合法的基礎下進行電影《梅艷芳》電影的製作。現這事件已交由我們法律團隊處理,現階段我們不作任何回應」。

早前有傳媒訪問梅啟明對電影嘅評價,佢對於戲中冇提及梅姐家庭生活表示可惜,又話套戲應該要有關於梅媽嘅情節,因為係真實故事。





梅艷芳遺囑一毫子都無比過呢個好食懶的「好」兄長, 你估呢個好食懶告唔告得入呢?!!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/梅啟明控告電影公司-《梅艷芳》電影侵犯商標權益-045229319.html



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
點解這樣的男人是特別長壽,究竟世上是否真的有天理


引用:
原帖由 好逸惡勞 於 2021-12-3 03:50 PM 發表
點解這樣的男人是特別長壽,究竟世上是否真的有天理
可能前世梅家兩姐妹欠梅媽同佢太多今世嚟攞債



有此孽種真係家門不幸!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
怕咩?就算有得打官司,過億票房就同你打到佢破產都仲得,呢件垃圾邊有咁多錢


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
梅生,當年想追回梅艷芳給予劉培基財產,最終失敗,如今又起博一舖。


冇天理呀有個咁既垃圾阿哥,個樣已經生得樣衰同梅姐差天共地


[隱藏]
梅大哥憑乜權將梅艷芳商標註冊? 之前唱片公司及電影公司肯定有用梅艷芳三個字出唱片及電影,唔通這些公司要嘔番啲錢畀梅大哥?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]