• 瀏覽: 886
  • 回覆: 1
港府密鑼緊鼓籌備與內地通關工作,創新及科技局早前指會在本周內詳細介紹,日後用以銜接內地、澳門的香港健康碼系統,有傳港康碼



港府密鑼緊鼓籌備與內地通關工作,創新及科技局早前指會在本周內詳細介紹,日後用以銜接內地、澳門的香港健康碼系統,有傳港康碼將在本周四(12月2日)推出。有資訊科技界估計,「安心出行」將在數日推出更新版,屆時可讓市民自行把出行紀錄上載至港康碼。
程式會根據市民提供的資料發出相應的港康碼QR code,預料會以類似回港易現時做法,以顏色分類,如市民的檢測報告過期、強檢人士、來自高風險地區人士則會被發「紅碼」,即未能符合條件過境,綠色代表可以符合條件過境。方料港康碼初期會以網站形式呈現,而非獨立的應用程式,強調沒有追蹤功能,但如日後改以使用應用程式,則或備其功能。



支持支持支持.
我已經預約咗又係星期四打第3針科興, 雙喜臨門真係好得很.
我要大大聲溫馨提示政府, 所有的通關APP都不要使用google play作為下載平台, 因為大陸冇google play, 香港人返到大陸如果要更新過關程式或者換手機, 如果係要經google play下載, 就冇得下載回港易及新安心出行的APP.
仲有, 所有過關的教學短片, 不要使用youtube播放, 因為大陸都冇youtube.   

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20211130/bkn-20211130131854831-1130_00822_001.html



我8月份返深圳住咗兩個月, 用回港易返香港, 個APP唔好用, 我過關返到香港呢邊的海關, 見到很多人排隊填寫表格, 因為佢哋唔識用回港易APP.
希望香港呢班膠官體察民情, 將個APP改到容易使用.



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]