• 瀏覽: 16,808
  • 回覆: 145
  • 分享: 4
+6



【有線新聞】首宗反修例煽惑暴動案件,涉案的Telegram頻道「開掛之達人」管理員承認九項控罪,押後至下星期一判刑。
任職保險經紀的33歲被告蕭張龍由囚車押送到區域法院。他在開審前承認一項煽惑暴動、三項煽惑縱火以及三項煽惑公眾妨擾等,一共九項罪名。他另外被控一項洗黑錢罪則留在法庭存檔。
案情指,「開掛之達人」頻道有近1,200則貼文,被告被捕時有兩萬多人訂閱。他涉嫌在前年11月透過頻道教人製造合成燃燒物、氯氣彈,在中大暴動期間製造爆炸品對抗警方以及按動港鐵緊急掣、阻礙鐵路運作等。控方說被告是頻道唯一管理員,可能知道有人會跟貼文行事對「藍絲」淋潑鏹水,亦知道縱火會引起社會撕裂;又說被告想增加知名度,吸引多些人訂閱然後付錢給他,被告從中獲利超過160萬元。
辯方求情時說,被告背景簡單,犯案時正值社會事件如火如荼,因為過度追求正義而迷失。雖然「開掛之達人」是公開頻道,但要訂閱了才能看到內容,兩萬人訂閱較其他頻道來說不算多。辯方又說被告已經知錯、有真誠悔意,已預料要長時間監禁,會欣然接受法庭判決。
法官將案件押後至下周一判刑,期間被告要繼續還柙。

幾時拉埋香討班黃L?

新聞來源連結:

http://cablenews.i-cable.com/ci/news/article/37/778882



王風雷
龍虎門Big5
王降龍之子
白蓮教月聖使
暗黑冰火七重天
佢可以享受精彩人生


咁壞🪳


都話網上多儍仔最易昆佢哋叫佢哋衝自己袋錢


[隱藏]
保險經紀一路煽暴,一路話有保險,被私了都有得賠,真係商業奇才


有興趣知點樣  "獲利超過160萬元。" 🤤


160幻?!


殺人放火打砸搶破壞社會去追求公義?乜X野公義呀?


嘩,人哋係泛民陣營㗎
佢哋係為民主自由而努力
仲係拜耶穌添
係優秀的年輕人
舉起民主自由,殺人放火都合理合法嘅
依家肯定係被警察濫捕
係政府打壓
係屈打成招
泛民陣營仲唔吹雞救人?



[隱藏]
蕭張龍入冊好好吹蕭


引用:
原帖由 hundredhundred 於 2021-11-29 02:29 PM 發表
有興趣知點樣  "獲利超過160萬元。" 🤤
吸引多d人訂閱



不愧為開掛之達人,人生好開左掛咁精彩


呢件達𨶙都唔知呃咗幾多黃畜手足嘅錢,話晒黃畜多傻仔


被告從中獲利超過160萬元
咁辛苦搵錢,都係羅冠聰醒目d 



[隱藏]
吸引多些人訂閱然後付錢給他,被告從中獲利超過160萬元


主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]