• 瀏覽: 3,274
  • 回覆: 2
香港大學專業進修學院(HKU SPACE)九龍東分校發生暴力事件。網上流傳一段影片,兩名就讀護理系男學生於課室內,疑因功課問題發生口角,其中姓張(19歲)男生被對方推撞及起腳踢傷,涉案的姓區(18歲)男生事後逃去無蹤。

片段顯示,兩名護理系男學生因課業問題口角爭執,繼而動武。一名男學生高聲喝罵白衣組員:「你唔做嘢呀!Meeting(會議)又唔嚟!」批評組員負責撰寫的講稿未有按議程作準備。組員辯稱因覆診而缺席,灰衣男怒稱:「關我X事呀!禮拜六你自己話嚟嘅!你覆診關我X事呀?」期間又拍對方膊頭展示觸摸治療的意思,反被組員兩度用雙手推開。

組員被拍肩膀後大喝一句:「你唔好X再掂我呀,我話畀你聽!」然後兩度用雙手推開灰衣男。灰衣男憤然還擊,出腳踢向組員下身,再將其擊倒在地上,然後連環踢向組員。

警方表示,昨午2時15分接獲一名19歲姓張男子報案,指在宏開道一大廈內,遭一名男子打傷,面、背部及腳受傷,由救護車送往聯合醫院治理。警員於昨晚七時許,在荃灣區以涉嫌襲擊致造成實際身體傷害拘捕區男,把他帶返警署扣留調查。



同學未做好自己的工作係唔啱, 但都冇理由出手打人吧?
護理系, 第時會唔會見病人唔聽話食藥/覆診就打病人?

新聞來源連結:

https://m.sina.com.hk/news/artic ... 體傷害被捕-13839105.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黑暴時期啲人成日用暴力,培養到咁囉


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]