• 瀏覽: 772
  • 回覆: 3
瑞典執政黨社會民主黨(Social Democrat)黨魁安德森(Magdalena Andersson)當地時間24日以驚險票數成為國家首位女性總理,沒想到還不到24小時,便因預算與聯合政府合作等問題辭職。綜合外媒報導,在預算無法通過及盟友綠黨退出政府後,安德森決定辭去總理一辭,離她接任僅數小時之久。她向媒體表示,「我向議長告知希望能夠請辭」、「憲政運作模式為聯合政府有一黨退出時就應辭職,我不想領導一個法理上有疑慮的政府。」她希望能夠在一黨執政的環境下再任總理。




外國民主攪咩嘢?咁鬼兒戲嘅?

新聞來源連結:

https://www.google.com/amp/s/new ... reakingnews/3747600



金玄棧@玄武子
有d似街工白頭佬...
勞幾10年議員呃咁耐....1比佢做主席揸旗就柒



預算案不通過,即係之後幾年都無油水抽,總理糧支又少你做埋我果份la!!

[ 本帖最後由 maomao_mc 於 2021-11-25 02:11 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 maomao_mc 於 2021-11-25 02:10 PM 發表
預算案不通過,即係之後幾年都無油水抽,總理糧支又少,你做埋我果份la!!
同金主交代唔到



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]