• 瀏覽: 1,184
  • 回覆: 10
+2
唔知野豬🐗啲同類有乜嘢感想呢?

3[/url]蔡娪嫣2021年11月23日 週二 下午4:40·5 分鐘 (閱讀時間)
一般人在處理或操作動物時,應秉持使動物產生最少痛苦及傷害的方式,但對於和人類演化分歧較遠的動物,尤其是無脊椎動物與海鮮,我們在實踐上越難理解,該怎麼樣適當處理才能降低牠們的痛苦與不適。
英國政府委託倫敦政經學院進行的一項審查報告出爐,認定章魚、螃蟹和龍蝦等動物,具有複雜的中樞神經系統,能夠感知疼痛、創傷與痛苦,並建議勿將其活煮。英國政府19日據此[url=https://www.gov.uk/government/news/lobsters-octopus-and-crabs-recognised-as-sentient-beings]宣布,將這些動物添入《動物福利法案》所保護的感知動物名單中。
感知動物(sentient beings)意指動物有能力體驗感受痛苦、快樂和恐懼等情緒。歐盟早在10多年前承認動物具有感知能力,必須成為應被保護的對象,英國政府與動保團體也認為制定法律時,應考慮與保護到感知動物的情緒和福利,今年5月推出新的《動物福利(感知)法案》(Animal Welfare (Sentience) Bill),將脊椎動物納入感知動物的名單中。
漁民抓著在緬因州海域捕獲的龍蝦。(美聯社)漁民抓著在緬因州海域捕獲的龍蝦。(美聯社)

新聞來源連結:
https://tw.news.yahoo.com/章魚-螃蟹-龍蝦等動物擁有知覺-感受得到痛苦-英國研究呼籲勿活煮-064001989.html



既然勿活煮海鮮,那麼大家吃日式刺身好了。


好難講, 呢個答案, 永遠證實唔到。


又係麻醉之後先劏呀
食一餐海鮮應該出唔到門口,食咗咁多麻醉藥



[隱藏]
勿活煮..咁生食啦...
呢D跟本係偽善, 
唔通樹唔痛你可以隨便砍, 
掉轉來計如果可以無痛殺人係咪當無事?



偽善


食素就話啫,
你將隻蟹先凍死,然後先至煮,
你以為冰凍唔痛苦?



引用:
原帖由 dtw 於 2021-11-24 08:49 AM 發表
又係麻醉之後先劏呀
食一餐海鮮應該出唔到門口,食咗咁多麻醉藥
麻醉藥有苦味,
你食埋我個份。



咁係唔係要打咗麻醉針先煮得?


[隱藏]
果啲什麼什麼動物關注組,四年級學生哥同689重唔出嚟講嘢


動物關注組,showtime


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]