• 瀏覽: 30,613
  • 回覆: 218
  • 分享: 1
+3
懷孕7個月身孕的婦人,今年初於土瓜灣街頭遇上警方執行反非法入境及過期居留行動,而被要求出示身份證。但該婦人被指不合作,結



43歲被告劉笑芬,報稱無業。她被控於2021年1月20日,在土瓜灣永耀街13A外,阻礙依法執行公務的公職人員,即警署警長劉芷芬、警長黎錦耀及警員廖逸山。警署警長劉芷芬供稱,當日下午她帶隊執勤,巡邏至上址時,看見被告眼神閃縮般步出小巷,便截停被告,要求被告出示證件。惟被告情緒激動,大喊「我係有身份證,但我喺唔會俾你哋。」警員多次警告及要求無效後,以阻差辦公罪拘捕被告。


仆你個臭街杏加橙死肥婆, 冇事搞出事, 生仔冇屎忽.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20211117/bkn-20211117172346488-1117_00822_001.html



幫仔女攞出世紙嗰陣都唔好拎出嚟啦笨!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
肥天使


[隱藏]
Cls


見到想嘔


乜原因唔肯出示身份證,孕婦唔係有特權㗎


出示身份證咪唔使搞咁多野啦, 八婆


引用:
原帖由 錢太多4 於 2021-11-17 07:05 PM 發表
肥天使
唔知佢確認咗肚入面嗰個嘅老豆係邊隻曱甴未



[隱藏]
奸邪妖獸可能以為在法官、傳媒記者面前流三兩滴眼淚,自己就變成世界上最可憐的人。


孕婦生佐仔定女啊?


呢件死肥婆單眼皮, 眼神閃縮, 冬菇頭, 肥屍大隻身形似啤梨, 真係冇人信佢有身孕.


正苦爛腳,攞綜援家庭


死曱甴


[隱藏]
曱甴抵9死


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]