• 瀏覽: 1,315
  • 回覆: 9
  • 分享: 1
中國一項研究發現,自去年初全球新型冠狀病毒疫情爆發以來,全球193個國家和地區估計產生了多達840萬噸口罩和手套等塑膠廢物,而醫院棄置的涉及新冠疫情塑膠廢物比例,遠超一般個人防護裝備。報告指出,這些廢物的產量遠超各國所能妥善處理的能力。



單是在香港,接近 2 年的疫情,都不知有幾多口罩等及包裝袋棄置在堆填區。

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/國際/article/20211109/s00005/1636438076970/研究-疫下全球產生840萬噸口罩手套等塑膠廢物



但專家話最好每四小時換一個口罩,無計喎


所以人類才是破壞生態最主要元兇之一. 防疫最好就一定係檢討自我衛生,唔好係又用唔係又用口罩,衹可以講浪費資源及製造大量各人口水既危險垃圾.


引用:
原帖由 香港偽民為患 於 2021-11-9 03:22 PM 發表
但專家話最好每四小時換一個口罩,無計喎
每 4 小時咁浪費?  本人一日才換 1 個。
疫情初期 1 個月,成日怕沒有口罩,甚至帶足 2、3 日。



[隱藏]
可重用嘅口罩班友仔又阿之阿左,嫌三嫌四,這個情況大家都有份造成,無得好怨


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
冇計,唔想被傳染。


點解唔見班環保撚戴可重用口罩嘅?


老實講好多人都唔想戴口罩架,香港人戴口罩根本係怕死


[隱藏]
環保撚 請唔好帶口罩


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]