• 瀏覽: 2,218
  • 回覆: 15
新冠肺炎疫情持續,政務司司長李家超今日(1日)宣布,下周五(12日)起,將收緊入境後的豁免檢疫措施,除跨境貨車、巴士司機





對症下藥 值得稱贊!👏🏻

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20211101/bkn-20211101155230299-1101_00822_001.html



呢班友一早要收緊啦,最毒就係佢地


AO愛特權


根本一早要咁做啦呢啲咁嘅特權人事根本就癡鬼線


[隱藏]
還要等下週?


要求外國領館及機構人員到港後必須在檢疫期內於指定檢疫酒店接受隔離,不得家居隔離(總領事或同等/較高職級的駐港代表除外)。

高官們的陋習總是改不掉, 總是要留個缺口, 總領事或較高職級就不會感染新冠病毒?!
立陶宛駐中國大使, 大使館中應該是她最高職級吧, 她都要在酒店隔離, 既然要跟大陸的防疫政策接軌, 點解總要自製政策漏洞?!



應該即時實行啦


一早應該收緊啦


等班CIA 聖誕冇得去泰國

[ 本帖最後由 workdboy169 於 2021-11-1 05:49 PM 編輯 ]



[隱藏]
一早就要咁樣做喇, 反應真係慢幾拍。


根本一開始就要


跟住科學的方法....徹底趕盡病毒感染溯源,應該年幾前要咁做啦


這班人根本就不應該獲得豁免,難道病毒識得分領館人員和普通市民,見得領館人員就不侵入?


正碓!!


國際名星一律遵照辦理




[隱藏]
一早要咁做啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]