• 瀏覽: 4,301
  • 回覆: 17
+2
二十國集團(G20)羅馬峰會閉幕,通過羅馬峰會宣言。美國總統拜登(Joe Biden)對中國國家主席習近平與俄羅斯總統普京(Vladimir Putin)未能到現



G20峰會在氣候議匙上沒法達成協議,是各國都有責任,美國卻是每次都將矛頭指向中俄, 但就忘記了是誰在之前數年率先破壞巴黎協議,完全沒為氣候問題作出過努力。

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/695390/g20峰會-拜登對中俄無承諾應對氣候變化表示失望



對付美狗, 無需承諾.





美狗失望我會很高興 


[隱藏]
西方成日話自己大晒,咁唔洗預中俄啦


"1月20日,拜登就任總統首日簽署行政令,宣布美國將重新加入應對氣候變化的《巴黎協定》。 美國前總統特朗普2017年6月宣布美國退出巴黎協定》,稱該協定美國帶來“苛刻財政和經濟負擔”。 2020年11月4日,美國正式退出協定。 此舉遭到美國國內和國際社會的廣泛批評。"

美國真係面皮有多厚




承諾??老尾簽完約都可以唔承認


多做實事少說話,無承諾並不代表唔會做


On99 老尾自己都無工業生產。就要其他國家減排?


[隱藏]
美國又雙重標準 自己退出 又入番 彈出彈入 


D乜乜七七條款條約就想中俄承諾
但自己就唔會承諾或者隨時退出

平時就成日想制裁中俄


呢個世界有咁L著數 



拜登說:「你將看到我們取得了重大進展,還有更多的工作要做,但這將要求我們繼續關注中國沒有做什麼,俄羅斯沒有做什麼,沙特阿拉伯沒有做什麼。」


吹水真係好易, 進展? 呢幾十年尾國做左乜環保
西方國家人民就係選呢D 廢物做總統



你老美承諾又如何,下一個總統要退出就退出,根本承諾就無用,做就做啦得把口


美國一日到晚叫人滅排碳,自己嘜都唔做,加州山火任燒兩個月,其實傳媒及面書點解唔洗版,又係要洗人腦。


[隱藏]
西方慳成本將工業搬去亞洲
於是佢地冇責任?
啲貨最後咪供應返去歐美發達國家
唔係佢地應該承擔責任咩?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]