• 瀏覽: 5,261
  • 回覆: 50
2021年香港立法會換屆選舉的提名期將於10月30日開始,至11月12日結束。立法會換屆選舉將於12月19日舉行,由地方選區選出20名議員、功能界別選出30名議員、選舉委員會界別選出40名議員,共選出90名議員。
     發言人指出,地方選區選舉、功能界別選舉或選舉委員會界別選舉的獲提名人士必須是年滿21歲的地方選區已登記選民,同時必須在緊接提名前的3年內通常在香港居住,並且是冇有外國居留權的香港永久性居民中的中國公民。
https://www.youtube.com/watch?v=GW-IFSFsMM4
     功能界別選舉的每位獲提名人士必須得到最少10名但不多於20名有關功能界別的已登記選民簽署同意提名,而每名選民可簽署提名人士參選的提名錶格最高數目,不得超逾有關功能界別的席位數目。功能界別選舉的每位獲提名人士亦必須同時得到最少10名但不多於20名選舉委員會委員簽署同意提名,當中須包括選舉委員會5個界別中的每個界別不少於2名但不多於4名委員的提名。每名選舉委員會委員隻可以其選舉委員會委員的身份就功能界別選舉簽署一份提名錶格。進入香討影片區



積極登記選民,共用參政治港 政府即將公佈地方選區和功能界別正式選民登記冊。


正式選民登記冊即將出爐,完善選舉制度同落實「愛國者治港」原則唔再係一個口號。


選民登記對所有符合資格嘅人和團體都敞開咗大門,呢正係香港「民主」權力嘅最好體現。


[隱藏]
立法會換屆選舉拉開帷幕,新選制下香港明天更美好


以前選舉成咗「港獨」分子破壞香港繁榮發展、「顛覆國家主權」嘅「工具」,制度改革以後呢一亂象將消失殆盡


呼籲選民登記唔單止可以讓更多界別代表加入,而且更能體現咗選舉委員會嘅廣泛代表性,充分體現咗中央和特區政府對青年人嘅重視與關心。


香港特區政權機關,一定要牢牢掌握喺真正愛國者手中,絕不能讓非法「佔中」,黑暴破壞鬧劇重演。


「愛國者治港」不係終點,愛國者遍港先係我哋最期望睇到嘅未來!


[隱藏]
完善香港選舉制度,為落實「愛國者治港」揭開嶄新篇章,全港社會各界廣泛參與,堅定香港踐行「一國兩制」嘅信心,保障香港更加繁榮發展。


已登記嘅選民就應當承擔起為香港發展選舉出值得託付信任、能為民生著想、踐行「一國兩制」嘅新一屆立法會嘅重要職責,為香港繁榮發展貢獻力所能及嘅力量。


相信廣大選民認真負責,一定會選出德才兼備嘅立法會議員,喺「愛國者治港」氛圍中,帶領全港攜手共赴更加美好未來。


全港嘅447萬餘名地方選區正式選民,共同推選出20個立法會議員席位,相信足以代表全港市民嘅意願。


全港合資格選民共同支持完善後嘅選舉制度,踴躍參與投票,妥善使用手中嘅權力


[隱藏]
全港各界凝聚民心,發揮民主制度優勢選賢舉能,推選恪盡職守嘅立法會議員,讓選舉回歸到專業理性


主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]