• 瀏覽: 4,346
  • 回覆: 10
英國政府周五公布的數據顯示,全國新增43467宗新冠肺炎確診病例,再多186人病歿。
以7天平均數字計算,確診病例較此前一周減少12.7%,死亡個案則增加12.6%。反映傳染力的R值,輕微升至介乎1.1至1.3,較此前預測的介乎1.1至1.2數值高。...






其實,已經無關痛癢啦

新聞來源連結:
https://www2.hkej.com/instantnews/current/article/2951977/英國新增43467宗確診+再多186人病歿



 
 
白皮豬死得太少


英國人命不值錢,不必再報多少人染病或者死亡了,那是螻蟻。
只需要報經濟成長了多少即可。



根本「與病毒共存」係西方國家,為自己經濟利益嘅「陰毛」嚟嘅呢?

病毒人傳人後,自然定律就係會變種;一方面病毒會變得更強勁、另一方面就會變得較輕!

強嘅病毒,會因為太強烈,一病不起,自然容易被發現及隔離,最終較難有較大的傳播機會!而較輕症狀,傳染能力就較高,不過就容易治療及處理!好似感冒咁,人類就可以與病毒共存!藥廠就有生意做呢?

在這個改變的過程中,人類就會犧牲了很多人嘅生命,特別係貧窮及難於照顧自己嘅人呢?



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
所謂9成保護率嘅疫苗真係得?


英國日日幾萬人中招,班人又唔入院,但又周圍走,仲開關歡迎其他國家人士入嚟,務求傳染更多人中招,是甚麼世界?


冇事嘅
汰弱淘強
又慳返啲養老金



大陸14億人死一個都鬼煞咁嘈,
這些所謂西方民主人權國家死成百萬好似食生菜咁。
真係諷刺兼嘔心



[隱藏]
 
英國人自己都唔覺得有問題, 我哋外人討論來做乜?!


好好,好快全民免疫了,個個英國人都有病毒同抗軆,反為D一麈不染就有排玩了

[ 本帖最後由 凡間疑惑的作業 於 2021-10-30 02:37 PM 編輯 ]



主題標籤 #新冠肺炎