• 瀏覽: 2,952
  • 回覆: 12
  • 分享: 1
兩女童只有 9 歲,老師真係又淫又賤又下流,違法達義真仆街。


57歲男教師涉於3年間,多番在校內非禮兩名的女童,包括觸摸女童的胸,或隔著衣物,把其下體貼近女童的私處。男教師否認8項非禮罪受審,今(29日)在粉嶺法院被裁定其中6罪罪成。對於教師在求情信中稱,自己造福教育界,裁判官反指他「有出糧」,著他不要形容自已那麼偉大。裁判官又斥責被告利用女童的無知犯案,行為令人齒冷,決定判他入獄 3 年。

被告張秉樞,57歲,被控8項非禮罪。控罪指,他於2016年10月至2019年1月間,在沙田一學校4度非禮女童X,以及4度非禮女童Y。兩名女童於首次被非禮時,年約9歲。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/694830/狎兩女童被判囚3年-男教師求情信稱造福教育界多年-官-有出糧



法官英明。


9 歲都搞,正人渣。


搞兩女幼童仲敢講自己做福教育界?無恥到極點。
我見議捉呢種人遊街三日,再公眾面前打死佢。睇下以後仲有無人敢犯。



[隱藏]
如果我係官反而係加刑理由


咁小朋友又係寧捨得人鍾意既,忍唔住都可以理解


條友唔怕面懵


同神父牧師一樣的禽獸。


唔通警察ot對付黑暴又同你講返維護社會安寧咩 有糧出架 大佬


[隱藏]
正人渣


30年都唔夠


正常法官


香港教師就是如此


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]