• 瀏覽: 2,427
  • 回覆: 11


澳洲9月要求世界貿易組織(World Trade Organization)設立爭端解決小組,裁決中國對澳洲葡萄酒加徵反傾銷稅一案後,英媒10月26日引述消息人士報道,世貿已同意澳洲的要求。

中國3月宣布對澳洲進口中國的葡萄酒徵收反傾銷稅,引發澳洲不滿,澳洲6月向世貿提出申訴後,雙方初步磋商不果。

澳洲貿易部長提恩(Dan Tehan)9月16日晚指,澳方已要求世貿組織設立爭端解決小組,為此案作出裁決。

提恩當時在聲明表示,澳洲支持以規則為基礎的貿易體系,在澳洲與中國協商後,下一階段就是由世貿組織來展開爭端解決程序。他又指,澳方繼續願與中方直接協商,以解決此事,又指會捍衛澳洲出口商的權利。
================================================================================================================================

紅酒一個爭端解決小組,會唔會跟住龍蝦又攪一個爭端解決小組,再嚟一個煤炭爭端解決小組,啲鬼佬做嘢真係冇效率。


咪話唔教精你哋,整一個中澳貿易爭端解決小組咪得囉!


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/693418/英媒-世貿同意澳洲要求-設爭端解決小組裁決中國加徵葡萄酒稅案

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2021-10-26 11:52 PM 編輯 ]



龍蝦小組揾新関長做証人,大6頭痕


你啲紅酒影響國家安全呀
你老尾監躉國都係咁對華為嫁咋



一於退出世貿啦,咁衰佢地


[隱藏]
比你澳洲贏.
中國唔理世貿, 結果? 





廢話來的,
裁決有沒有約束力,如果違反罰則係乜嘢?



就算中國真係聽你講,過兩日用第二個藉口又停過,可以永無止境無限輪迴的,

呢啲就係國家擁有的執行能力,



澳洲咁仇恨中國,運去中國哋紅酒有冇分別?🤔


中國可以做的行政手法太多


出紅頭文件唔俾入貨


[隱藏]
世貿解決左美國貿易問題先啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
老美正正式式拖澳洲落水


原本世外桃園 係都要攪個大頭佛出嚟
恭喜澳洲



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]