• 瀏覽: 884
  • 回覆: 2
明年7月1日是香港回歸祖國25周年,按照過往安排,國家最高領導人定必來港巡視,據悉,港府以國家主席習近平來港作出部署。據了解,港府正籌備習近



明年7月1日是香港回歸祖國25周年,按照過往安排,國家最高領導人定必來港巡視,據悉,港府以國家主席習近平來港作出部署。據了解,港府正籌備習近平在港活動,除盛傳會為西九文化區故宮博物館揭幕外,也趨向安排由他屆時主禮沙中線過海段(即東鐵線過海段)通車儀式,並就此詢問港鐵可行性。



仆你個臭街杏加橙, 01妓者真係白痴仔, 冇料扮四條, 咁都噏得出.
大陸高鐵八縱八橫, 通車儀式都唔係由國家最高領導人去剪綵, 當年三峽大壩建成係世紀工程, 都冇最高領導人去現場做開通儀式.  
習大大就算明年再來香港, 都唔係去幫MTR呢間機構面上貼金.

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/692006/01消息-沙中線過海段明年中啟用-習近平主持通車儀式機會高



香港妓者的水準真係流過流加連, 習大大來香港幫MTR剪綵通車都噏得出, 真係冇常識.


自己幻想機會高? 


主題標籤 #港鐵
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]