• 瀏覽: 1,680
  • 回覆: 20
香港政府10月21日公布16名新界西區議員被裁定宣誓無效,須即時離任後,英國新外相卓慧思(Liz Truss)10月21日在社交網站發文表示對香港情況深切關



香港有區議員被取消資格,與英國有何關係,請英國不要再干預中國與香港的事務,有時間,就去處理自己國內的種種問題。

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/691576/英國外相稱深切關注香港多名區議員遭取消資格



關妳西事?


英國佬感覺都8頂心頂肺嗎?當然唔會啦。英國佬只系賣弄廉價嘅口舌功夫而已。
英國佬自從脫歐后,一直在做與她體量不對等的國際事務,讓人看破手腳,充其量只系美國嘅走狗。



關妳卓餵屎乜L嘢事?
又想乞錢?



[隱藏]
就系多得你班英國政客唔少.


關佢閪事?死英國狗。


大陰蒂割只能關注, 冇嘢好做.


班陰國佬得閒出黎柒下,仲可以做得咩


直比BC?定想乞錢?


[隱藏]
黃畜之母點都要講吓嘢既


請立即俾英國公民佢哋做,讓佢哋成為英女皇陛下的子民。


英國有個區議員係香港做大劣屍攻會煮植。


乜英國區議員可以出賣國家㗎


一同分裂國家有關嘅唔會同你講民意。又唔見英美尊重加泰人同美國南方拜聯既民意?


[隱藏]
好大件事㗎, 羅冠聰周永康 張崑陽梁繼平呢啲漢奸,會話係佢哋成功爭取,係對香港民主進程嘅一個重大進展


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]