• 瀏覽: 31,574
  • 回覆: 214
  • 分享: 17
+13

英國7月中推行全面解封措施,新冠肺炎疫情一度回落,但近日再次反覆。英國最新數據顯示,當地連續5日新增逾4萬宗確診,周日(17日)更錄得超過4.5萬宗新增確診,創英國7月解封後單日確診最高記錄。





英國檢測機構擺烏龍 4.3萬確診者變「無感染」
檢測是確認有否感染新冠肺炎的重要步驟,一旦失誤隨時釀成公共健康危機。英國伍爾弗漢普頓市的新冠病毒檢測機構近日出現醫療失誤,處理新冠病毒檢測樣本時發生錯誤,估計有4.3萬名新冠肺炎確診者取得錯誤陰性檢測結果,現已被勒令停業。英國衛生部正聯絡受影響民眾,呼籲他們再次做PCR測試。


雖然爆疫🦠💥,不自由毋寧死,過咗英國啲手足🧟‍♀️🧟‍♂️撐住呀

新聞來源連結:
https://inews.hket.com/article/3083885



🥜者清🗨( ̄Д ̄)y🚭
與病毒共存嘛,啲病毒發多啲咪啱囉


4.5萬宗係咩概念? 睇返另一帖中國有廿宗, 幾隻曱甴已經發晒矛打飛機話咩一發不可收拾......其他自己諗.


引用:
原帖由 阿乜水 於 2021-10-19 09:07 PM 發表
4.5萬宗係咩概念? 睇返另一帖中國有廿宗, 幾隻曱甴已經發晒矛打飛機話咩一發不可收拾......其他自己諗.
英國6600萬人口,相當于中國的1/22 ,
英國的4.5萬宗,相當于中國的100萬。
英國是死豬不怕開水燙,反正是歐洲病夫。



[隱藏]
既然與病毒共存,已沒必要公報數據,自生自滅與人無尤


一定係假新聞


天佑bnogers


其他人中唔中不是重點, 只希望 [蘿灌沖], [井紋杰], [蝗起], [流骯], [濕尻豺子], [不Don't嚟] .....+BNOers,  齊齊同病相憐.

[ 本帖最後由 聞煮燃吝豉油 於 2021-10-19 09:35 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
抵死!!!好快變「大陰虧佬帝國」


引用:
原帖由 689倒轉又係689 於 2021-10-19 09:35 PM 發表
好嚴重下喎
偽民主政權懶理人民死活



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

擴大疫情加上物資短缺,金毛頭痛




Gogogo


[隱藏]
手 joke 唔怕,令原英國做病人好過香港健康人


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]