• 瀏覽: 2,426
  • 回覆: 5
創新及科技局局長薛永恒在一個電視節目表示,研究以「健康碼」讓申請者自動申報是否到過高危地點、是否屬高危人士等。 他說,健康碼現時紀錄的資料相對簡單,包括個人資料、測試陰性證明及健康申報等,正研究透過健康碼讓市民主動每日記錄行蹤、讓系統比對市民到過的地方是否高危,或由系統提供高危地點清單,讓市民自行比對是否曾到過相關地點。對於有關方案與內地「健康碼」追蹤功能不同,薛永恒表示,技術上可以不斷更新,若要做到內地「健康碼」的水平,並非不可能,但認為每個地方都有不同的追蹤方案。 另外,薛永恒表示,2014年的創科企業有1000多間,現時已增至3000多間,新一份《施政報告》提出馬料水、河套區等地用作創科是盡早作準備。他又提到,香港的基礎科研較好、深圳的成果轉化能力則較強,形容兩地有先天互補優勢。


又抽出一隻垃圾,同777無恥一樣甘垃圾!就用內地的健康碼,搞咩鬼自己申報啊?內地就系吳接受自己申報!死垃圾癈柴狗官早洩永恆

新聞來源連結:

https://hk.news.yahoo.com/薛永恒稱研究-健康碼-讓市民主動申報行蹤-040500331.html



你地唔好話膠官啦!佢地只係有得意想法姐。繼續玩多d得意想法,你地班蟻民係咪被玩得好開心呢!?


引用:
原帖由 zambo 於 2021-10-18 04:37 PM 發表
你地唔好話膠官啦!佢地只係有得意想法姐。繼續玩多d得意想法,你地班蟻民係咪被玩得好開心呢!?
玩到我女朋友做咗人哋阿媽??



市民主動申報行蹤 ?
唔主動就唔報?
大陸肯咩?



[隱藏]
其實出個有追蹤功能「健康碼」app 有咩問題, 俾要返大陸嘅人自願安裝有乜問題?  又唔係強逼安裝, 唔安裝咪返唔到大陸lor.


真唔明呢班廢官垃圾諗乜鬼, 呢班廢官真係早應車去堆填區.  
阿爺應該好好哋認住呢班垃圾, 由柒柒柒帶頭.  俾多一次機會佢哋等於害多一次香港. 
成班屍位素餐的仆街.  DKLM



咁同餐廳填紙仔有咩分別?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]