• 瀏覽: 40,252
  • 回覆: 270
  • 分享: 5
薛永恒:港康碼已有不同方案 譚耀宗:內地不會接受自行申報行蹤創新及科技局長薛永恒在一個電視節目上表示,為配合內地的防疫政策,當局就更新「港版



創新及科技局長薛永恒在一個電視節目上表示,為配合內地的防疫政策,當局就更新「港版健康碼」已經提出不同的方案,並提交食物及衞生局,據他所知,當局已經轉交內地部門審視。薛永恒指,當局提出的方案包括市民自行記錄每日的行蹤、由當局制定高危地方清單,讓市民檢視過往14或21日內有否曾經到過清單上的地點,以及配合「安心出行」應用程式,經當事人同意下,上載行蹤資料。他指,所有方案的工序及技術已經存在,但要考慮不同的社會因素,他個人對於各個方案都是持開放態度,認為要交由衞生專家去決定
全國人大常委譚耀宗表示,如果特區政府依賴市民自行申報行蹤,恐怕內地不會接受及放心,他對港府可以成功爭取通關並不樂觀,指政府拖延耽誤工作,既想通關,又不依照內地的標準行事。譚耀宗表示,不猜測特區政府是顧慮民意,抑或不了解國情,他相信,若果具追蹤功能的健康碼只適用於過關人士,相信市民會接受。
呼吸系統科專科醫生梁子超表示,兩地的系統、基建及法規都不同,相信兩款健康碼很難完全一致,但「港版健康碼」應該要配合「安心出行」程式,才能有效追蹤行蹤,認為不可能完全依賴市民自願申報,指市民想享有免檢疫待遇,就有責任提供行蹤。


仆你個臭街杏加橙林鄭娥一早已口爆港康碼不記名及冇追蹤功能, 係由市民自己申報, 即係亂柒咁填都得.
就係因為林鄭娥呢句鳩吹而辣爂咗深圳官員, 立即取消咗原本已安排的會議, 搞到林鄭娥要ON撚鳩鳩由廣州返香港.
譚耀宗一語中的, 阿爺一定唔收貨, 市民等通關又要等多兩年.  

新聞來源連結:
https://www.881903.com/news/local/2413863/薛永恒港康碼已有不同方案-譚耀宗內地不會接受自行申報行蹤



愛國譚耀宗,比大陸烹你走,仲有面出聲?


睇下澳門能通關便知乜事。


阿娥死都要自家製造,唔跟阿爺健康碼,一年後清零都不能通關



最好阿娥返國內都要隔離14+7,睇下你點應對。


[隱藏]
反中亂港最大組織,根本就係政府內部。


我覺得經過呢幾年d民運事件之後阿爺根本已視香港係悟逆仔, 澳門一早通關但死唔批香港


我八月份返深圳揀樓, 要受14+7檢痠, 真係苦撚過 de de, 而且要五千幾元酒店費, 真係返過一次都怕怕.
你老味港版健康碼就算要我在額頭掛塊紙牌周圍走, 換到返深圳免檢, 我都願意.



譚耀宗講得無錯
如特區政府希望早日通關
就需要依照內地的標準行事
否則只係緣木求魚
想依賴市民自行申報行蹤
恐怕永遠都唔可以通關 ...   



引用:
原帖由 chaolininin 於 2021-10-17 04:14 PM 發表
最好阿娥返國內都要隔離14+7,睇下你點應對。
深圳的隔離酒店都改裝成好似監獄, 就係玻璃窗只可以打開少少通風, 窗台係以鋼索網格大包圍, 住客要跳樓都唔得, 最啱林鄭娥去住.



[隱藏]
睇個款是否香港專家組阻撓跟內地防疫睇齊?🤔


引用:
原帖由 hermanqk 於 2021-10-17 04:25 PM 發表
譚耀宗講得無錯
如特區政府希望早日通關
就需要依照內地的標準行事
否則只係緣木求魚
想依賴市民自行申報行蹤
恐怕永遠都唔可以通關 ...   
林鄭娥如果打算唔跟阿爺的規矩, 即係冇得跟大陸通關, 如果佢要跟外國通關都冇所謂, 外國依家係病毒共存, 總之市民返唔到大陸就去外國, 但依家香港係跟全世界都隔絕, 咁就累死香港人.



有呢班自以為是官員,香港點會有運行呀。日日以為自己係高材生,專家,大陸要跟佢。
今時今日大陸,連老尾都唔俾面,會俾面你班茂利。唔通關,你香港問題,佢無所謂。林掟想將個波俾下一屆。



吾明點解阿爺仲吾炒阿7。仲話比佢做多屆


最撚搞笑係市民自願安裝有追蹤功能的健康碼APP, 但香港呢班濕膠棺都話唔得, 膠棺講私隱權大過天.  


[隱藏]
自己填 肯定會亂填 睇吓吾裝安心出行D人填紙 就知有D香港人幾咁高尚 香港就係比呢D人害死


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]