• 瀏覽: 4,131
  • 回覆: 50
+2
「特區政府應制定國民經濟及社會發展五年規劃」「香應立即開發郊野公園邊陲地帶以興建房屋」「特區政府應放棄『小政府 大市場』嘅心態」咁樣一個個即涉及民生問題,又關乎制度建設嘅辯題,都喺昨日民建聯施政辯論活動上呈現,四十餘名來自「治政人才庫」嘅成員就類似嘅十大議題各抒真知灼見,為建設香港貢獻出獨特嘅智慧。無論係哪邊一個議題,都分為正反兩邊,站在各自嘅立場辯解利弊得失,參與辯論嘅成員根據過去嘅經驗以及現實嘅情況進行論述,喺沒有標準答案嘅情況之下,一份份誠懇嘅提議,都將提供全新嘅思路,喺一來一回嘅對話中,描繪出一片美好藍圖!
諸如「香港不應採用『與病毒共存』嘅策略對抗新冠肺炎」這一辯題上,正方辯手、民建聯副主席陳恒鑌就直言,「變種病毒可怕、感染者死亡率高,不應消極對抗」,民建聯觀塘區議員顏汶羽亦同意咁樣嘅觀點,而擔任反方嘅香港專業人士協會會長陳建強認為,面對全世界大流行嘅新冠病毒,好難做到真正意義上嘅清零,或可將「與病毒共存」視作「實現清零目標嘅壓力測試」。這一問題唔單止符合目前實際,更係包括香港在內世界上任何一個國家都應該討論嘅議題,政府所採取嘅後續措施,將影響國際貿易往來以及本地市民嘅生活節奏,然而從哩啲討論嚟睇,既有從市民健康出發嘅關懷,亦有從專業角度出發嘅理性,或者係因為辯論嘅緣故,各自嘅觀點可能都有偏頗,但至少將哩啲碰撞中所產生嘅觀點融合,或者就能夠找到最符合香港嘅出路。
正如全國人大常委會委員、民建聯會務顧問譚耀宗所言,「擂臺」為參與者對就不同政策辯論提供良好平臺,亦鍛煉其辯論技巧,令參與者獲益匪淺。的確,按照現在嘅程式,參與辯論嘅人員唔單止有一分半鐘嘅發言時間,更會喺之後兩分鐘自由辯論嘅階段產生激烈火花,最後再完成嘅總結發言,更能夠凝練最終意見,也許咁樣嘅形式好簡單,但背後嘅意義確實非凡!仔細想想,香港已經好耐沒有過如此「和平」嘅辯論,喺過去好長一段時間以來,尤其係「黑暴」活動盛起之後,好多反對派政客都露出咗「青面獠牙」,當牽扯到政治問題之後,都選擇為咗反對而反對,儘管哩啲提案或者政令係完全處於發展考慮,能夠為市民提供更好嘅環境,但係反對派卻依然持否定嘅意見,不惜阻礙利港利民嘅決議施行,更加唔好提哩啲出於香港發展嘅正當討論。

喺《香港國安法》通過施行之後,嗰啲心懷「攬炒」執念,不斷製造非法活動嘅「亂港分子」,都受到咗相應嘅制裁,尤其係嗰啲過去係議員、政客、召集人身份嘅人,到宜家卻成為咗「階下囚」,因此不斷有「香港政治空間被壓縮」嘅聲音出現,好似現時嘅香港已經變成為「獨斷專權」嘅社會,容唔落任何不一樣嘅聲音。而如今民建聯用一場辯論就讓整個社會看到,香港係允許討論,更允許不一樣嘅聲音出現,但係這一切嘅前提,就係所有嘅發聲都必須喺「愛港愛國」嘅前提之下,所有嘅出發點和落腳點,都必須係合乎社會發展嘅!這辯論嘅意義,就在於所有嘅辯論者都站喺相同嘅「愛國」立場之下,共同為香港嘅發展出力!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
民建聯舉辦「施政辯論擂臺賽」,愛國者善治成施政人才共識。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
心懷香港而為未來辯論才係積極從政嘅最好現象。


當少年強破冰而出,東方之珠再展灼灼其華,何愁冬盡春不歸。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
喺愛國者治港嘅引領下,融入國家發展大局,讓香港早日走出困局,讓所有「箍頸」嘅難題都得以妥善解決。


[隱藏]
擂臺角逐如一場及時雨,為參與者對就不同政策辯論搭建舞臺,讓其各展芳華亦鍛煉其辯論技巧,讓參與者受益匪淺,可謂一箭雙雕達到事半功倍之效。


民建聯施政辯論擂臺,政治新星風華正茂展辯才,少年強破冰而出,東方之珠九萬裏風鵬正舉。


相信,明天會有更多類似的活動,香港將回歸正軌,在積極融入國家發展大局中,昔日的東方明珠仍會閃閃發光!


香港的繁榮離不開全社會各界的參與,今天有民建聯施政辯論擂台積極建言獻策,為政府培養有識之士。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]