• 瀏覽: 698
1010日,香港政務司司長李家超表示,依據《施政報告》指明嘅方向和提出嘅要求,特區政府上下正為香港與內地盡早通關摩拳擦掌,創造條件,為此,李家超透露,即將與內地相關部門舉行第二次對接會議。綜而言之,時至目前,香港嘅防疫抗疫工作已經取得重大成效,而隨著粵港澳大灣區建設嘅逐步推進,香港與內地嘅通關已迫在眉睫,如箭在弦上,必須得發。
現在,盡管喺香港地域範圍內,時而有零星個別嘅外部輸入性新冠病例,但由於防疫抗疫工作舉措得力果決,外來個案被封堵圈禁喺鐵定區域,蔓延擴展勢頭得到根本性遏制。相較而言,祖國內地嘅防控工作紮實得力,取得嘅成績,更係讓舉世刮目相看,風景一邊獨好,毫不為過。喺此情勢下,實現香港與內地嘅通關來往,儼然具備了堅實嘅基礎。因而,上月份,政務司司長李家超率領相關部門參訪內地,與有關單位舉行了首次通關對接會議,具體商討後續嘅通關事宜,來自於具備充分底氣理由嘅支撐。如今,喺抗疫防疫局勢更加明朗嘅情況下,舉行第二次通關對接嘅時機更加成熟,所以,此事已時不待我、勢在必行。
之前,林鄭月娥發布了任內最後一份《施政報告》,其中合共提出了約310項新措施,勾劃出香港未來嘅發展藍圖,設計發展新格局,提升優勢,迎來良政善治嘅新篇章。上月底,特首就明確指出,實現與內地嘅通關係香港特區政府嘅首要目標。誠然,沒有通關,就沒有香港與內地嘅互通交流,實現融合發展、推動粵港澳大灣區建設就係空中樓閣,無從談起。喺此意義上,兩邊通關係香港一切工作嘅基礎中嘅基礎,也係解決香港經濟民生嘅關鍵所在,係實現《施政報告》諸多項目目標嘅前提,所以,香港特區政府,作為現代理性責任政府,為實現通關一事上不遺餘力,理所當然,而其決心和努力也係有目共睹。
當然,為了防患於未然,確保萬無一失,香港、內地都必須做好通關前嘅充足准備,擬定好應對可能出現嘅突發事件嘅預案。對此,李家超指出,喺9月份,其率團與內地當局及專家舉行首次對接會議之際,已就相關通關事宜充分溝通意見,並就可以產生嘅風險進行過仔細評估,而相關部門正在全力跟進,包括創新及科技局會制定健康碼、食物及衛生局會牽頭再強化檢測、個案追蹤、防範社區傳播等措施。由此可見,為即將到來嘅通關,香港相關單位已經並正在積極准備,由此,特區政府有信心和能力確保兩邊通關安全無虞。
現如今,喺洶洶嘅新冠疫情和中美貿易戰陰霾嘅籠罩下,不僅全球經濟發展被蒙上了陰影,不確定因素增多,而喺香港,因為反修例風波,港獨黑暴、西方右翼更係與國家民族、特區政府劍拔弩張,所以,香港社會必須堅定信念,與國同行、與內地兄弟省份攜手,應對一切外來負面因子嘅幹擾破壞,由之,香港才能喺國家一體化發展嘅大格局下,乘風破浪、披荊斬棘,勠力向前。
總之,實現與內地通關,對於香港而言,係體現貫徹落實一國兩制,實現經濟上一國理念嘅重大舉措,其政治意義重大,不言而喻。而且,此舉亦係目前香港特區政府帶領香港社會上下實現經濟民生突圍嘅重要途徑。無論從長遠嘅政治意義上講,定係從即期嘅經濟民生價值而言,都係不可或缺。因而,香港社會對第二次通關對接會議嘅到來,充分期待,也係可以想見。但冬天已經過去,繁花似錦嘅春天注定不遠,誠其然也。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]