• 瀏覽: 7,905
  • 回覆: 113
+2
林鄭月娥:疫苗接種率為通關指標行政長官林鄭月娥表示,與內地就通關有良好討論,雙方同意考慮一系列因素,其中一個是



行政長官林鄭月娥表示,與內地就通關有良好討論,雙方同意考慮一系列因素,其中一個是本港要有非常高的疫苗接種率,她認為目前本港的接種率仍然未夠7成,要繼續推動市民接種疫苗,希望盡快與內地舉行第二次會議商討通關,重申現時特區政府首要任務是與內地通關。林鄭月娥在彭博電視的訪問又指,正與海外商討,逐漸有序回復正常出入境安排,但強調作為特首,有責任保護市民,不想再有染疫死亡個案引起社會關注。

原文網址:https://www.881903.com/news/local/2413072


仆你個臭街杏加橙林奠娥又爆響口向黃屍曱甴通水, 暗撐黃屍曱甴打撚死都唔去打針, 即係通關無期.
黃屍曱甴要攬炒香港, 隻隻曱甴都簽咗癦落無悔, 就係永世都唔打針, 即係香港冇可能有[非常高]的疫苗接種率.
大陸劃呢條接種率紅線, 即係傾都冇得傾.

新聞來源連結:
https://www.881903.com/news/local/2413072/林鄭月娥疫苗接種率為通關指標



仲未夠7成唔打疫苗唔用安心出行要有代價。


不夠70%  永不通關!!

明噻!!!



追蹤先係最重要,其餘皆為輔助。


[隱藏]
依家每日只有三幾千人打針, 咁搞法十年後都未有7成接種率.


先安排比市民申用健康碼作本地使用,至達到高接種率通關可更加暢順。


一於唔打針就不准堂食!


攪個健康碼好難咩

死都唔攪



引用:
原帖由 stormy10 於 2021-10-11 03:25 PM 發表
先安排比市民申用健康碼作本地使用,至達到高接種率通關可更加暢順。
我一早都係咁講, 政府要在本地推行[港康碼], 推出之後改良程式, 等大陸政府睇到成效先至可以傾.



[隱藏]
引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2021-10-11 03:29 PM 發表

我一早都係咁講, 政府要在本地推行[港康碼], 推出之後改良程式, 等大陸政府睇到成效先至可以傾.
我剛剛先加入討論呢個健康碼通關討論。



全國一致健康碼防疫是有效措施,通關只達成兩地熔斷機制可以了(接種率感染率之類判斷)。


沒有全國健康碼只能在本區及有限社區服務接觸,及尊守本區政策防疫管制。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃屍曱甴堅強信念, 唔打針都係反政府的手段, 咁香港就冇得通關.


[隱藏]
引用:
原帖由 123火車頭 於 2021-10-11 03:29 PM 發表
攪個健康碼好難咩

死都唔攪
左賴右賴,係都唔搞健康碼,要搞又搞半個健康碼。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]