• 瀏覽: 3,322
  • 回覆: 50
  • 分享: 1
多名特區政府官員趁國慶日落區探訪,財政司司長陳茂波今日(10月1日)探訪住在劏房和公屋的家庭,向居民送上水果,並與他們包水餃,其間居民談及生活上遇到的困難及住屋帶來的壓力。



陳茂波將整個行程拍攝成短片,之後放上Facebook。在片中,他與其中一名劏房戶表示,政府會加大力度增加房屋的供應,又指大家若上到樓,整個生活環境及質素將會「爭好遠」。陳茂波又在fb發文指,土地房屋是香港社會面對最尖銳的矛盾點,也是特區政府必須全力解決的頭等大事。他強調,人民才是一切發展的中心,政府會無懼困難,全力以赴。



運輸及房屋局局長陳帆在社交平台發文指,下午到深水埗及長沙灣,探訪劏房戶及公屋住戶,指將竭力增加公營房屋的供應,亦透過過渡性房屋、現金津貼、劏房租務管制等措施,以及其他相關的社會援助及服務,為劏房家庭提供支援。






最怕係爲了做未來特首而開的空頭支票

新聞來源連結:
https://www.wenweipo.com/a/202110/01/AP61571932e4b08d3407dda6dc.html



跟車太貼,戲子敗露


係認真做先好 你知你班高官  得個吹字


記得林鄭一上場都話要解決房屋問題,不過只係攪個土地大辯論,攪完後結論係唔可以用郊野公園起屋,之後就吹個大嶼山填海計劃,再之後就過咗五年了.....乜都冇做過....
班仆街 AO 高官就係咁樣呃飯食....



[隱藏]
劏房波會想真心解決土地房屋問題?
根本全個正苦膠官班底都係垃圾 



只要發展商, 肯起啲平樓, 就可以解決, 可惜好難囉.


日日出黎9吹 同d廢淡有咩分別? 放哂你d劏房未呀 劏房波


齋吹無用的... 亞爺唔再上當的, 
現在係睇政績...
如果明日大魚下年就填海... 咁就令人相信這個管理班子真心改過..



陳凡從來未見過佢探訪過劏房戶,點解今次又會突然咁關心嘅!


[隱藏]
好期待佢下年選特首出黎自吹為香港做咗好多實事


HEA鳩你
然後退休就跳入發展商公司做顧問。



齋吹唔做, 有Q用咩!  五年就快過, 做到甚麼成績?  


引用:
原帖由 falconV8 於 2021-10-1 23:57 發表
齋吹唔做, 有Q用咩!  五年就快過, 做到甚麼成績?  
庸官ao黨



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 banjo. 於 2021-10-1 11:26 PM 發表
只要發展商, 肯起啲平樓, 就可以解決, 可惜好難囉.
地價本身已經貴


賣地價錢唔到價,政府寧可流標唔賣



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]