• 瀏覽: 8,549
  • 回覆: 47
  • 分享: 11




運輸署今日(24日)表示,由即日起專線小巴實時到站資訊系統,已由165條專線小巴路線進一步擴展至237條路線。市民可在運輸署流動應用程式「香港出行易」,查閱有關路線隨後即將抵站的三個班次預計到站時間。

該署又指,將分階段上載餘下超過300條路線的實時到站資訊,目標在明年全面覆蓋所有專線小巴路線。

運輸署發言人表示,專線小巴實時到站資訊系統,自今年3月正式啓用以來,運作大致暢順。在專線小巴業界支持下,該署於3月及6月分兩階段,上載共165條專線小巴路線的實時到站資訊,並強調擴展至237條路線後,會繼續與業界保持緊密合作。

乘客可在運輸署流動應用程式「香港出行易」查閱有關資訊,而數據亦會以機器可閱讀格式透過「資料一線通」(data.gov.hk)發布予公眾免費使用。相關專線小巴路線的總站及小巴車廂內已張貼宣傳品,通知乘客有關安排。

幾好,方便巿民出入,希望到時會準時。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/680598/運輸署擴展小巴實時到站資訊涵蓋237路線-出行易-程式可查閱




好多綠巴脫班非常嚴重



非常好,終於睇到樓下小巴到站時間,唔使等餐死。


對小巴來講好事....
起碼D APP 識推介路線時包埋小巴~



[隱藏]
非常好.以後唔會有人無車搭.支特


最好有埋人數


最好將呢D實時數據共享比D地圖公司,谷歌高德等有埋巴士地鐵就最好。唔使下下又要下多個無謂app


等睇俾人投訴班次唔準時


引用:
原帖由 望見地獄救星 於 2021-9-26 04:41 AM 發表
最好有埋人數
哈哈哈
好方法
小巴中途站經常冇位上



[隱藏]
引用:
原帖由 望見地獄救星 於 2021-9-26 04:41 AM 發表
最好有埋人數
呢樣好難,D 客治途上落,而且又不是個個都用八達通,唔通要司機人手統計再輸入,加重司機工作量及又不準確。



good


好彩今年先有,早啲一定比啲高尚人話受到監察,拆很咗不特止,小巴都燒埋。


Good News


計劃幾好!
不過呢,如果有多d後生司機入行,保持住綠 van 路線,就玩咩都得,依家大多數綠van司機都70勾喇,好快會有車冇人渣,即係話呢,有資訊都冇用,因為連線都冇埋!



[隱藏]
終於追上內地十年前的科技水平,中國香港特區要加油


主題標籤 #運輸署
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]