• 瀏覽: 2,296
  • 回覆: 14
大埔廣福道兩死八傷奪命車禍發生近一個月。因腦部出血、曾情況危殆的 4 歲男童劉殷喆,在今日中秋節(21日)再傳來好消息。殷喆的父親劉先生向《立場新聞》報喜,指兒子已可步行一段短距離,正積極接受物理治療,期望兩個月後可重拾校園生活,「希望下一次的好消息就係出院」。
劉父今日(21日)向《立場新聞》表示,雖然兒子依然需要服藥治療,不過已可短暫坐立,及一口氣慢行約 20 米,至於比較耗力的動作如蹲下,則顯得吃力,「行一定距離之後會腳軟,佢做踎低起身特別辛苦,因為唔太有力」。
劉先生指,若康復進度順利,兒子最快兩個月後可重拾校園生活,屆時或可「返幾個鐘學」,並表示醫生亦認爲出院對恢復進度有幫助,「等佢返到學校同啲同學仔玩下,就有動機郁,醫院通常都係瞓係床度,好悶!」
另外,他提及殷喆並不記得車禍,記性亦較車禍前差,「可能有啲歌仔今日唔記得,聽日又無啦啦哼兩句」,但胃口就不俗 「(殷喆)話唔食醫院的飯,想食好食啲嘅」,而劉先生則每日來回醫院一次,為兒子送上住家飯。
至於同樣留醫、懷孕 6 個多月的男童母親則情況穩定,但手部傷勢依然有待康復,不時會與兒子電話通話。
今日是中秋節,劉先生說依然在醫院的一家並未有特別慶祝,「算係咁喇,Touch Wood,平安就已經好」,並感謝市民對他一家的祝福,「希望下一次的好消息就係出院」。



祝小弟弟早日康復,加油加油,一定行!

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/society/大埔車禍一個月4-歲男童可短距離步行-年底或可重返校園



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
恭喜條𡃁仔大步攬過.


Good


[隱藏]
咁就好啦


祝小朋友平安快樂成長!加油!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
祝早日康復。


幸好無造成傷殘
小朋友要早日康復



[隱藏]
加油,小朋友


祝早日康復🙏🏼


恭喜小朋友可以步行快些出院


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
小喆喆加油,早日康復!!


[隱藏]
仆街的士佬炒散左兩個家庭,的士佬早日仆街死


主題標籤 #中秋節
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]