• 瀏覽: 3,079
  • 回覆: 22
+2
正在紐約聯合國總部參加第76屆聯合國大會的法國外交部長勒德裏昂當地時間20日指責美國「背叛」盟友、澳大利亞「在背後捅刀子」。
美國、英國和澳大利亞本月15日宣布建立新的三邊安全夥伴關係,美英將支持澳海軍建立核潛艇部隊,澳方將與美英合作在澳建造核潛艇。澳大利亞政府隨即宣布,決定中止此前與法國海軍集團簽訂的採購12艘潛艇的供應合同。
勒德裏昂20日在紐約舉行的記者會上指責美方的做法是「野蠻行徑」。他強調,法美同盟關係必須保持「透明」且「相互對話」,美國必須對它的所作所為「作出解釋」。
一名美國高級官員20日在電話記者會上表示,美國總統拜登已要求與法國總統馬克龍通話,以重申他對美法同盟的承諾等。白宮新聞秘書普薩基在當天的記者會上說,拜登未來幾天將與馬克龍通話,目前雙方正在安排通話時間。


歷史早就證明美國從來都不會守信用守諾言, 美國佬習慣講大話冇誠信是常識吧... 法國佬被美國佬背叛出賣就必然的啊... 講多無謂, 法國佬記得準時交保護費比北約啊...

新聞來源連結:
https://www.wenweipo.com/a/202109/21/AP6149c738e4b08d3407db9a9a.html



都狗嘅係咪應該好似默克爾竊聽門事件咁當冇事發生過呢?


朋友係用嚟出賣的


公然搶生意,背信棄義


[隱藏]
尾國誠信破產


利益第一,盟友第二


美國話:吹咩!你咬我食呀?


雙標, 搬龍門, 反口, 造謠, 講大話, 全部都是白人價值觀.
白人背叛盲友, 意料之內啦.



引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-9-22 12:34 AM 發表
利益第一,盟友第二
對美國佬來講... 所謂盟友, 就是重點用來出賣的啊... 反正, 班所謂盟友做慣了走狗, 唔出賣牠們就不可以顯示牠們做走狗的價值啊...

看看呢隻大麻加拿犬道友多就清楚明白了...




[隱藏]
開頭幾擔心拜登送走特朗普會對中國更加不利,原來拜登真係做得比特朗普好。


引用:
原帖由 upcupcupc 於 2021-9-22 04:22 AM 發表
開頭幾擔心拜登送走特朗普會對中國更加不利,原來拜登真係做得比特朗普好。
特柒普是奸商真小人, 而早拜山是腦殘偽君子... 美國共和黨及民主黨一直都是以這個劣根性來管理國家, 家陣美國佬的虛偽假面具一一被揭穿, 牠們唯有繼續厚顏無恥地扮演流氓和海盜的角色了...



對美國有好處咪盟友囉,對尾國冇利用嘅咪契弟囉,你班死契弟抵你哋班契弟用完即棄啦


狗咬狗骨,等看好戲就是了 


法國今次真的憤怒了,平心講,法國船用核技術唔夠美國強勁,戴高樂號核航母反應堆就唔夠推力。澳洲本來係向法國買普通潛艇,近年為咗配合美國圍堵中國,美英澳三國結盟,武器當然用美製,不惜得罪法國轉購美製潛艇,由於美國已經不再生産普通潛艇,唯有買核潛艇,你話美國係核擴散美國話唔係。呢件事對中國係壞事又係好事,美英澳已經將中國定為共同敵人,但係以法德主導嘅歐盟已經對美國不信任,對中國不友好也不會當作敵人,中國可以專心對付英格魯民族挑戰。


[隱藏]
盟咩友?!攪中國,俄仔就叫「盟友」,涉及佢利益就當「盟友」作契弟囉。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]