• 瀏覽: 1,973
  • 回覆: 8
美國白宮表示,會安排總統拜登未來數天與法國總統馬克龍通電話。

美國白宮新聞秘書普薩基:「我預期總統會在是次通話重申,我們承諾繼續合作,與我們最悠久及最緊密夥伴之一,涉及全球社群正面對的一系列挑戰。」

普薩基又表示,拜登會在通話中強調,法國在印太地區的存在非常重要,但美國沒有計劃取消和澳洲的建造潛艇計劃。

法國外長勒德里昂則形容,和美國之間已出現信任危機,歐洲所有國家都不會容許美國,在草擬外交政策,完全不理會歐洲的立場。又指澳洲取消和法國的購買潛艇合約是野蠻、無法預計,及沒有解釋的違約行為,猶如歐洲在印太地區已沒有任何利益,強調歐洲作為美國夥伴,制訂外交政策時必須理會歐洲的利益。



召回大使表達態度啦!有咩遲點講好忙呀



新聞來源連結:
https://news.tvb.com/world/61492fb734b0310f63cc81dc/美國總統拜登將與馬克龍通電話-料商兩國合作關係



慎思守法 遠離暴行
萬般帶不走 唯有業隨身
老登要小馬冷靜


拜登又要求對方通話?


馬仔如果唔聽話,黃背心黑暴又可能出動…


[隱藏]
侵侵會兜口兜面噴馬仔,拜山就笑騎騎放毒蛇。歐洲小國成世都比美國食住,馬仔都係認命啦。


呆登 : 下單咪預你法國lor


話袋鼠講係你隻艇太差我先接合約架



[ 本帖最後由 Henrywu18 於 2021-9-21 10:01 AM 編輯 ]



仲有咩好傾,澳洲毀約咪賠錢啦,唔賠就戰場見,到時睇下法國艦隊潛艇係咪咁流,好過而家咩都唔做,法國仲邊有國家尊嚴。


分贓唔均 打死人


通話內容 唔洗出CIA, MI6, KGB, Mossad 偷聽, 估都估到 


馬仔 : 敗登! 我以為你同當奴侵唔一樣, 當你係兄弟

敗登 : 我只當你法蘭西係契弟

敗登 (斷水流大師兄上身) :  我唔係針對你法蘭西,  成個歐盟都係垃圾



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]